سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انریکه: هنوز بهترین بارسلونا را ندیده ایم


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بارسلونا امشب موفق شد با برتری 6-1 بر رم، صعود خود به دور یک هشتم لیگ قهرمانان را به عنوان تیم اول قطعی کند.

مسی و سوارز هر کدام دو گل و پیکه و آدریانو هم یک گل به ثمر رساندند تا برتری قاطعانه دیگری به نام بارسا به ثبت برسد.

لوئیس انریکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" وقتی بازیکنانتان را می بینید که در حال لذت بردن از بازی خود در زمین هستند، اتفاق مهم و بسیار خوبی است.هنوز چیزهایی هستند که باید بهتر شوند؛ با این حال نمی توان کتمان کرد که روزهای شیرینی را پشت سر می گذاریم که امیدوارم همچنان تداوم داشته باشند.

تیم من امشب بسیار با انگیزه بود و همه بازیکنان، مشارکت فعالی در زمین داشتند. هنوز در یک سوم ابتدای فصلیم؛ راهی طولانی در پیش است و باید بهتر از این هم بشویم. باید به همین روند پیروز شدن ادامه دهیم.اگر آن گل ثانیه های پایانی را دریافت نمی کردیم، این پیروزی درخشان تر هم می شد. در این صورت هم من و هم تراشتگن، راضی تر می بودیم. در مجموع یکی از شب های خوب و مثبت ما بود."

انریکه در مورد تیم رم گفت:" آنها در سری آ برای قهرمانی می جنگند ولی امشب برابر ما کار خاصی انجام ندادند که این بر می گردد به قدرت و کیفیت بالاتر بارسلونا. امشب همه بازیکنان برای ارائه بهترین بازیشان انگیزه بالایی داشتند."

بهترین بازی بارسلونا تا بدینجای فصل:" امشب هم مثل ال کلاسیکو خوب و کامل بازی کردیم اما همیشه این انتظار می رود که در بازی های بعدی بهتر از این هم ظاهر شویم.معتقدم که هنوز بهترین بارسلونا را ندیده ایم."

بازگشت مسی:" همه ما از کیفیت بالای مسی باخبریم و سالهاست که حضور او در تیم ما یک مزیت بزرگ محسوب می شود. امیدوارم او به همین روند خوبش ادامه دهد."


ویدیو مرتبط :
گل زیبای لوئیز انریکه برای بارسلونا