سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسپنسر: بعد از ایکس باکس وان باز هم کنسول خواهیم ساخت


اسپنسر: بعد از ایکس باکس وان باز هم کنسول خواهیم ساخت

فیل اسپنسر در گفتگوی اخیر خود با وبسایت ورج در مورد اکس باکس وان و آینده برند اکس باکس تحت مالکیت مایکروسافت سخن گفت و در پاره از سخنان خود به ساخت کنسولی دیگر، پس از اکس باکس وان اشاره کرد.

دیجیاتو/ فیل اسپنسر در گفتگوی اخیر خود با وبسایت ورج در مورد اکس باکس وان و آینده برند اکس باکس تحت مالکیت مایکروسافت سخن گفت و در پاره از سخنان خود به ساخت کنسولی دیگر، پس از اکس باکس وان اشاره کرد.

وی می گوید: «اکس باکس مهم ترین دستگاه گیمینگ کمپانی است و هیچ شکی در آن نیست. ما همچنین می دانیم که میلیون ها و میلیون ها گیمر هستند که از طرق دیگر به مایکروسافت دسترسی دارند، چه ویندوز باشد، چه تلفن همراه شان و چه اسکایپ. می تواند هر روز چیزهای مختلفی باشد. به عنوان مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت، به این فکر می کنم که چطور مشتریان حس پشتیبانی و تعهد پیدا کنند، مثل طرفداران اکس باکس که یک کنسول بازی دارند.»

وی در مورد ویندوز می گوید قابلیت انجام بازی های اکس باکس وان روی پی سی ویندوز 10، تلاش کمپانی در جهت گسترش جمعیت کاربران است. اسپنسر در لفافه می گوید که محتوایی هم برای پی سی گیمرها دارند اما تمام تعهد وی نسبت به اکس باکس وان و محتوای این کنسول خواهد بود.

در انتها به کنسول نسل بعد اشاره می شود: «کاملا انتظار دارم که کنسول دیگری از سوی ما ببینید. بهترین مشتریان ما، مشتریان کنسول اکس باکس هستند و من می خواهم آن ها را با اکس باکس وان و یا هر چه در آینده انجام می دهیم سرگرم نگه دارم.»

حین عرضه اکس باکس وان این خبر به گوش می رسید که شاهد عرضه آخرین کنسول مایکروسافت هستیم و از این به بعد همه چیز به سوی ابری شدن پیش می رود و پلتفرم اکس باکس هم ابری خواهد شد. با عرضه ویندوز 10 که آخرین ویندوز لقب گرفته، این شایعات قوت گرفت و حالا اسپنسر مهر تکذیب روی تمامی این اخبار می زند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
رونمایی از کنسول Xbox One X - ایکس باکس وان ایکس