کم اشتباه باشیم می‌بریم/ جلالی: استقلال باتجربه و انرژیک است


مجید جلالی در مورد بازی با استقلال در هفته سیزدهم لیگ‌برتر به "ورزش سه" می‌گوید: در این مدت تمرینات بسیار خوب و منظمی پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهیم برابر استقلال موفق باشیم. باید در زمین مسابقه هم ثابت کنیم که برنامه‌ریزی‌هایمان برای این بازی درست بوده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر استقلال را برده یا باخته است هم گفت: اینطور نمی‌توانم بگویم چون آمار دقیقی ندارم. تا جایی که می‌دانم هم استقلال را برده‌ام و هم به این تیم باخته‌ام. البته بازی‌هایی هم بوده که مساوی تمام شده است.

سرمربی سایپا در مورد اینکه تیمش برابر بالای جدولی‌ها نتایج خوبی نگرفته هم می‌گوید: این موضوع به نظر من اتفاقی است چراکه الان رتبه‌ها نشانگر قدرت تیم‌ها نیستند به عنوان مثال یک تیم با یک پیروزی می‌تواند از رتبه ششم به سوم صعود کند و از با یک شکست در جدول رده‌بندی سقوط داشته باشد. من فکر می‌کنم جدول امسال طوری است که شما نمی‌توانید بگویید مثلا رتبه اول تا چهارم جدول حتما از رتبه ششم تا دهم جدول قوی‌تر هستند.

او در مورد ویژگی‌های استقلال هم می‌گوید: من فکر می‌کنم استقلال تیم خوبی دارد چراکه در تمام پست‌ها پر از بازیکن توانمند است. این تیم به اندازه کافی باتجربه و به اندازه کافی انرژیک است و به همین دلیل من فکر می‌کنم ما بازی سختی برابر آنها داریم.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا حق استقلال است که صدرنشین لیگ‌برتر باشد هم گفت: در مورد رتبه قبلا نظرم را گفته‌ام. رتبه‌های جدول تا بدین جای فصل نمی‌تواند نشانگر توانایی تیم‌ها باشد.

او در مورد تقابل نکونام با تیم سابقش هم می‌گوید: این چیزی نیست که بتوان الان در مورد آن صحبت کرد. ما روی جواد نکونام هم مثل سایر بازیکنانمان حساب کرده‌ایم.

سرمربی در سایپا در مورد شانس پیروزی تیمش برابر استقلال هم می‌گوید: به هر حال ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. البته شرایط بازی مشخص می‌کند که چه اتفاقی در نتیجه خواهد افتاد. طبیعی است اگر کم اشتباه کنیم می‌توانیم موفق هم بشویم.


ویدیو مرتبط :
‫استقلالیها بیا بریم استادیوم حمایت کنیم از استقلال تهران‬‎