فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نخستین دستگاه جسد یاب توسط شهید پازوکی اختراع شده بود


به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار سید محمد باقرزاده در حاشیه آئین تشییع پیکر مطهر شهید محمد پازوکی طرودی در شهر سمنان، در جمع خبرنگاران با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید محمد پازوکی طرودی اظهار داشت: این شهید فرصت‌های شغلی فراوانی داشت و می‌توانست در کارهای دیگر اختراعاتی داشته باشد.

وی بابیان اینکه احساس تکلیف و ارادت این شهید نسبت به شهیدان وی را به گروه تفحص کشاند تصریح کرد: شهید محمد پازوکی طرودی به‌صورت داوطلبانه دستگاهی را برای تسریع در کشف پیکر مطهر شهدا اختراع کرد و به کمک نیروهای تفحص آمد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: شهید محمد پازوکی طرودی جان خود را فدا کرد تا خانواده شهیدان جاویدالاثر از چشم‌انتظاری بیرون بیایند و هرچه سریع‌تر به پیکر مطهرشان برسند.

وی بابیان اینکه اولین دستگاه استخوان یاب و جسد یابی توسط این شهید سمنانی اختراع شد خاطرنشان کرد: اختراع این شهید کاری بی‌نظیر بود که وی به‌اتفاق دوستانش این اختراع را پایه‌گذاری کرد.

باقرزاده بابیان اینکه اختراع این بسیجی سمنانی درروند تفحص پیکر شهدا تسریع کرده بود گفت: تلاش‌های شهید محمد پازوکی طرودی نتیجه داد و سبب موفقیت‌های بسیار زیادی شد.

وی بابیان اینکه اولین دیدار من با این شهید در منطقه طلاییه صورت گرفت افزود: در اولین دیدار با این شهید وی صریحاً به من گفت شما هر جا پا بگذاری حتی اگر میدان مین باشد من همراه شما هستم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در همان روزهای اول که با وی جهت جست‌وجوی پیکر شهدا به مناطقی که حتی برخی از آن‌ها مین آلوده بود، رفتیم تصریح کرد: در همان اوایل به اراده محکم شهید محمد پازوکی طرودی پی بردم و مطمئن شدم که او برای انجام این کار مصمم است.

وی از شهادت شهید علیرضا شمسی‌پور یکی دیگر از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر شهدا هم‌زمان با شهادت شهید محمد پازوکی طرودی خبر داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لوله یاب دستگاه منهول یاب سیستم کابل یاب سیم یاب