سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تیر شکارچی گنبدی به جای پرنده به صورت همنوع اش اصابت کرد


سرهنگ علی احمدزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه روز گذشته درمحل تالاب بین المللی آلماگل درنقطه مرزی اینچه برون شهرستان گنبدکاووس رخ داد.
وی گفت: در این حادثه یک شکارچی 50 ساله ساکن گنبدکاووس که با اسلحه شکاری و دارای مجوز خویش درتالاب آلماگل مشغول شکار پرندگان بوده است، هنگام شلیک گلوله های ساچمه ای، تعدادی از گلوله هایش به صورت عبدالجلیل جرجانی 51 ساله ساکن روستای تاتار علیا رامیان که در قایقی چوبی در تالاب پنهان شده بود، اصابت می کند.
سرهنگ احمدزاده اضافه کرد: درپی برخورد گلوله های ساچمه ای به این شکارچی، وی از ناحیه سر، صورت، چشم چپ، گردن و سینه و دست راست دچار مصدومیت شده و بلافاصله توسط تیم اورژانس به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل می شود.
وی با بیان اینکه براساس پیگیری های انجام شده، حال عمومی مصدوم این حادثه رضایت بخش گزارش شده است، تصریح کرد: به گفته شکارچی متهم، شلیک گلوله سهوی بوده است.
فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، اسلحه شکارچی متهم توقیف و خود وی نیز با قرار وثیقه آزاد می باشد.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اصابت تیر