علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سه‌گانه «فیلم و نمایش» کامل شد/ «کارد و کلوچه» در مرحله صداگذاری


محمدعلی سجادی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه هایی که در دست دارد، گفت: فیلم تجربی «کارد و کلوچه» سومین اثر از سه گانه «فیلم و نمایش» که در کنار «حمید همای» و «تمرینی برای اجرا» قرار می گیرد. این فیلم تجربی آذر ماه سال ۹۳ جلوی دوربین رفت و تیرماه سال جاری تدوین آن به پایان رسید.

وی ادامه داد: این فیلم که یک اثر تجربی و تلفیقی از مستند داستانی است که با حضور هنرجویان آموزشگاه سمندریان ساخته شده است و در حال حاضر توسط محمود موسوی نژاد در مرحله صداگذاری قرار دارد.

این کارگردان با اشاره به اینکه هر کدام از فیلم های سه گانه «فیلم و نمایش» مستقل هستند، توضیح داد: «تمرینی برای اجرا» نیز در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد و احسان آنالویی ساخت آن را برعهده دارد، همچنین محمود موسوی نژاد صداگذاری این فیلم را نیز برعهده دارد.

بازیگران «تمرینی برای اجرا» عبارتند از میکائیل شهرستانی، مهدی میامی، محمدعلی سجادی، محمود راسخ فر، محمد ساربان، حسین فلاح، آزاده موحد، آوا دارویت، نیما لبخنده، دانیال اسماعیل‌زاده و..‌. با معرفی نسیم میرزاده و ماهور سجادی.

در خلاصه داستان «تمرینی برای اجرا» آمده است: یک کارگردان تئاتر تصمیم می‌گیرد تا با جمع کردن گروهی بتواند داستان سیاوش را از روی شاهنامه فردوسی بخوانند و برای اجرا تمرین کنند.

فیلم «حمید همای» در حال حاضر در گروه «هنر و تجربه» روی پرده است. این فیلم روایتی از زندگی حمید سمندریان و هما روستا است.


ویدیو مرتبط :
خلاصه ی هابیت سه گانه(پر فروش ترین فیلم دنیا)