سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تندیس و کتاب مدل اجرای مسابقات ملی مناظره دانشجویی فردا رونمایی می‌شود


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تندیس و کتاب مدل اجرای مسابقات ملی مناظره دانشجویی فردا دوشنبه 23 آذرماه رونمایی می‌شود.

قرار است نشست خبری مرحله پایانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران فردا با حضور حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی برگزار شود که در این مراسم تندیس و کتاب مدل اجرای این مسابقات نیز رونمایی می‌شود.

همچنین جهاددانشگاهی در نظر دارد بدازظهر فردا دوشنبه 23 آذر در مراسمی از برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری،‌ جهاد دانشگاهی شامل پژوهشگر و فناور،‌ مدیر پژوهشی،‌ مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری،‌ مراکز خدمات تخصصی، فصلنامه علمی پژوهشی،‌ کارفرمای برتر،‌ روز دوشنبه در تالار همایش‌های پژوهشکده فرهنگ،‌ هنر و معماری جهاددانشگاهی تقدیر کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DL97WG


ویدیو مرتبط :
رونمایی از تندیس آب و بدرقه ملی پوشان