سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار سپیدان:معتمدان، مرجع و الگوی جامعه هستند


به گزارش ایرنا صالح مشتاقی لار در این جلسه که یکشنبه برگزار شد، اظهار داشت: شما معتمدان تلاش کنید در بحث انتخابات، راهنمای خوبی برای مردم جامعه باشید.
وی گفت:مردم شهرستان سپیدان انسان های مومن، معتقد و سرشناسی هستند که در این برهه از زمان برای موفقیت و روسفیدی برگزاری انتخاباتی سالم و پرنشاط باید یکپارچه و یکدست باشیم ودر یک مسیر حرکت کنیم نه صرفا برای کاندیدا یا شخص خاصی بلکه برای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران بکوشیم.
مشتاقی لار بیان کرد :ما مسئولان با حمایت شما معتمدان وریش سفیدان با نهایت اخلاص و صداقت، انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی ایران ، استان و شهرستان برگزار خواهیم کرد.
فرماندارسپیدان گفت: هر کاندیدایی که از نظر اعضای شورای نگهبان مورد تایید قرار گیرد مورد حمایت ما است هدف ما فقط باید برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط باشد و ملاک ما به گفته رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری براساس مُر قانون باشد.
در این جلسه معتمدان و اعضای شورای تامین نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند که همگی به یک نقطه نظر مشترک در برگزاری انتخابات تاکید کردند و آن هم رعایت قانون ، شور و نشاط و برگزاری انتخاباتی سالم بود.
فرماندارسپیدان گفت:با وحدت فکری که بین معتمدان ،اعضای شورای تامین ،هیات اجرایی و هیات نظارت وجود دارد یقین دارم ما می توانیم انتخابات را به بهترین شکل برگزار کنیم.
در جلسه هم اندیشی انتخابات سپیدان همچنین فرهاد جهانخواه معاون فرماندار، قاسم پاک نژاد بخشدار مرکزی شهرستان، اعضای شورای تامین شهرستان حضور داشتند.
7384 /1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تقدیر فرماندار سپیدان - راهپیمایی 22 بهمن 93 - سپیدان