سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز فروش رسمی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در ایران با تخفیف های استثنایی


آغاز فروش رسمی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در ایران با تخفیف های استثناییرپرتاژ آگهی/ فروش موبایل Galaxy S7 و Galaxy S7 edge به صورت رسمی در ایران آغاز شد.
شرکت سامسونگ دو موبایل پرچم دار جدید خود را به صورت رسمی و با گارانتی ١٨ ماهه در بازار ایران عرضه کرد.
موبایل های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge که از طراحی ظاهری مشابه با مدل های سال قبل بهره می برند، دو مدل از زیباترین موبایل های اندروید بازار هستند و تغییرات سخت افزاری قابل توجهی نسبت به نسل قبل خود داشته اند.
طول عمر باتری که در Galaxy S6 با انتقاداتی همراه بود، در این دو مدل حدود بیست درصد افزایش یافته و قدرت پردازش و دوربین بهتری مخصوصاً در نور کم نسبت به نسل قبل خود دارند.
موبایل های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge مقاوم در برابر آب هستند و امکان قرار گرفتن تا عمق یک و نیم متری را به مدت سی دقیقه دارند و همچنین امکان ارتقای حافظه ی داخلی در این دو مدل با کارت حافظه اضافه شده است.
موبایل Galaxy S7 edge صفحه نمایش خمیده ۵.۵ اینچی دارد که بزرگتر از نسل قبلی خود است و با توجه به اینکه ابعاد آن از Galaxy Note 5 کمی کوچکتر است و ضخامت کمتری دارد، مورد توجه بسیاری از دوستداران موبایل های سامسونگ قرار گرفته است.
برای بررسی و خرید این دو مدل از فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال کلیک کنید.

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
گوشی galaxy s7 و s7 edge