علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مسی بزرگ‌ترینِ همه تاریخ نیست/ یک روز خسته می‌شود و نمی‌آید


به گزارش خبرگزاری مهر، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین تا به حال پنج توپ طلا برده است. وی سال گذشته با بارسلونا سه جام قهرمانی را بالای سر برد ضمن اینکه با تیم ملی آرژانتین به فینال کوپا آمه‌ریکا راه پیدا کرد.

بیلاردو دو ماه قبل گفت که این بازیکن ۲۸ ساله را بهترین بازیکن همه تاریخ نمی داند و اکنون در خصوص اظهارات خود توضیحاتی ارائه کرده است.

وی که در حال حاضر مدیر تیم ملی آرژانتین است و ۷۶ سال سن دارد، در این خصوص گفت: آلفردو دی استفانو سوپرمن بود. او می توانست بازی را از دروازه خودی آغاز کند و در دروازه حریف کار را به پایان برساند. بعد از او پله و مارادونا آمدند. اکنون نوبت مسی است. البته دوره های اینها با هم فرق دارد. من او را در بین بهترین ها قرار می دهم اما نه بهترین تاریخ. فقط در این لحظه. مسی در حال حاضر در بالاترین شرایط خود قرار دارد و نمی تواند بیش از  این جام ببرد. با این حال تشنه بردن جام جهانی است.

بیلاردو در خصوص تغییر پست این بازیکن گفت: من به پدرش گفتم مسی باید در میانه میدان بازی کند. ما این کار را در تیم ملی انجام دادیم و بارسلونا هم از همین پست در این تیم از مسی استفاده کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین در خصوص اتهاماتی که به مسی در تیم ملی آرژانتین وارد است، گفت: او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و اعتبارش را از دنیا و باشگاهش به دست آورده است. او یکی از بهترین های جهان است و من از نحوه بازی کردنش در شگفت نیستم و فکر می کنم که در سال های گذشته چقدر برای آرژانتین مهم بوده است. باید انتقاد کردن از او را متوقف کنیم چون یک روز خسته می شود و دیگر هیچوقت به آرژانتین نخواهد آمد.


ویدیو مرتبط :
اکتشافات بزرگ تاریخ. 100 دانشمند بزرگ جهان/کتابنامه