از تقدیم یک اجرا به تئاتر شهری‌ها تا موافقت با عرضه 9 فیلم


حبیب اسماعیلی از نیم میلیاردی شدن فروش فیلم «شیفت شب» خبر داد.

به گزارش ایسنا، مدیر رسانه فیلمسازان که پخش آخرین ساخته سینمایی نیکی کریمی را عهده دار است گفت: با توجه به شرایط موجود و فرارسیدن فصل سرما اما خوشبختانه همچنان روند فروش خوب «شیفت شب» ادامه دارد و استقبال راضی کننده است.

وی ادامه داد: فیلم طی 20 روز در 27 سینمای تهران و 10 سینما در دیگر شهرهای کشور حدود 500 میلیون تومان فروش داشته است که بیش از 400 میلیون متعلق به تهران است.

اسماعیلی با بیان اینکه بعد از تعطیلات سینماهای شهرستانها اضافه خواهد شد گفت: از فردا هم سینما فرهنگ «شیفت شب» را به روی پرده می برد.

مدیر رسانه فیلمسازان با اشاره به موج جدید تبلیغات فیلم از یکشنبه آینده افزود: برنامه ریزی ویژه ای صورت گرفته که در مجموع به نفع سینمای ایران خواهد بود. از جمله برند عطری قرار است به تماشاگران «شیفت شب» با مهری که روی بلیت می خورد ده درصد تخفیف بدهد و برنامه های دیگری که از پتانسیل بخش خصوصی برای جذب مخاطب بهره گرفته می شود.

این پخش کننده درباره مغایرت آمار فروش اعلام شده با سایت سینما تیکت اظهار کرد: آمار این سایت مربوط به فروش آنلاین است که برای همه فیلم ها حدود 15 درصد تفاوت دیده می شود.

دور دنیا در هشتاد روز " با حضور دانشجویان و علاقه مندان تمرین می‌شود.

جلال تهرانی کارگردان و نمایشنامه نویس آثاری چون " مخزن " ، " به صدای زمین گوش کن " ، " سیندرلا " و ... بعد از «دو دلقک و نصفی» برای بار دوم ، با هنرجویانش خود را برای یک اجرای صحنه‌ای آماده می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در تمرینات این اثر نمایشی به صورت کارگاهی حضور یابند.

«دو دلقک و نصفی» در پاییز و زمستان سال 93 شاگردانش در سالن ناظرزاده‌ی مجموعه‌ی ایرانشهر به صحنه رفت؛ در آن تئاتر همه‌ی عوامل فنی و پشت صحنه نیز از هنرجویان مکتب تهران بودند.

جلال تهرانی این بار دو تن از هنرجویان کارگاه‌های جامع مکتب تهران را برای اجرای «دور دنیا در هشتاد روز» انتخاب کرده است.

این روزها تئاتر «دور دنیا در هشتاد روز» با حضور حمیدرضا بداغی و شاهین صادقیان مراحل پایانی تمرین را طی می‌کند. این تئاتر قرار است بعد از اختتامیه‌ی هفتمین همایش مکتب تهران اجرای عمومی خود را شروع کند.

«شاهزاده روم» یک و نیم میلیاردی شد

فروش انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان پس از 35 روز نمایش از مرز یک و نیم میلیارد تومان گذشت. این فیلم تاکنون 1 میلیارد و 542 میلیون تومان در مجموع تهران و شهرستان ها فروش داشته است.

این اتفاق همچنین با بازگشت «شاهزاده روم» به صدر جدول فروش روزانه فیلم های سینمای ایران همراه بوده است. «شاهزاده روم» توانست در روزی که رقیب اصلی او «شیفت شب» 14 میلیون تومان فروخت، با نیم میلیون تومان فروش بیشتر در صدر فروش روزانه روز یکشنبه در تهران قرار گیرد. این در حالی است که این فیلم در روزهای اخیر در رتبه های دوم و سوم جدول فروش روزانه قرار داشت.

«شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح (ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک‌سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

تقدیم اجرای پایانی نمایش «فولاد هرگز زنگ نمی زند» به کارمندان تئاتر شهر

گروه اجرایی نمایش « فولاد هرگز زنگ نمی زند» به کارگردانی زری اماد با تقدیم آخرین اجرای خود به پرسنل تئاتر شهر از پلاتو اجرای این مجموعه خداحافظی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «فولاد هرگز زنگ نمی زند» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی زری اماد دوشنبه 16 آذر ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران به اجراهای خود در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

زری اماد بعد از پایان اجرای ویژه این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت: آخرین اجرای نمایش فولاد هرگز زنگ نمی زند را به پرسنل تئاتر شهر تقدیم می کنیم که در یک پلاتوی کوچک با دل های بزرگ همراه ما بودند.

«برنارد مرده است» به اجرای خود پایان داد

نمایش برنارد مرده است به کارگردانی علی سرابی و نویسندگی مشهود محسنیان، امشب، سه شنبه ۱۷ آذر‌ماه با ۲۹ اجرا به کار خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان می‌دهد.

این در حالی است که این نمایش به دلیل استقبال مخاطبان، پس از شب‌های اربعین، با تعداد محدودی اجرا تمدید شد.

نمایش برنارد مرده است که اولین تجربه کارگردانی تئاتر علی سرابی محسوب می‌شد، با حضور مرتضی اسماعیل‌کاشی، بهناز جعفری، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و عاطفه رضوی در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر هرشب ساعت ۲۰ اجرا می‌شد.

هنر و تجربه: گروه سینمایی هنر و تجربه به فیلم برگزیده جشنواره فیلم‌های مستند سینماحقیقت جایزه می‌دهد.

جایزه‌ای که هنر و تجربه در حقیقت می‌دهند

شورای سیاست‌گذاری گروه سینمایی هنروتجربه هم چن جشنواره فیلم کوتاه تهران از میان فیلم‌های ایرانی بخش مسابقه نهمین جشنواره سینماحقیقت به بهترین فیلم از نگاه این شورا، تندیس هنر و تجربه و هشتاد میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌کند. این اولین سالی است که تندیس هنر و تجربه به برگزیده جشنواره سینماحقیقت داده می‌شود.

نهمین جشنواره سینماحقیقت از روز یکشنبه ۲۲ آذر در دو سینمای سپیده و فلسطین تهران برگزار می‌شود. این جشنواره مختص فیلم‌های مستند است و تا ۲۸ آذر ادامه دارد.

موافقت با عرضه 9 فیلم برای شبکه نمایش خانگی

شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 9عنوان موافقت کرد.

در جلسه 8آذر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با عرضه فیلم‌های" دنیای پر امید" به تهیه کنندگی مهدی احمدی و به کارگردانی منوچهر هادی ، "جمشید و خورشید"به تهیه کنندگی نادر یغمائیان و به کارگردانی بهروز یغماییان ،"قندون جهیزیه" به تهیه کنندگی سعید سعدی و به کارگردانی علی ملاقلی پور ،"ماجراهای چرا قسمت- 6" به تهیه کنندگی میثم نورانی و به کارگردانی احمد ذقاقی، " شرط خاص" به تهیه کنندگی حمید رضا ریاحی و به کارگردانی مهرداد محتشمی،" شام ایرانی/ حمید لولایی" به تهیه کنندگی محمد شایسته و به کارگردانی سروش صحت،" باورکنید این هم یک شوخی بود " به تهیه کنندگی و به کارگردانی محسن موسوی میرکلایی،" در مسیر باران" به تهیه کنندگی مریم چوپان زاده و به کارگردانی حامد کاتبی و" کیمیا قسمت- 1تا23" به تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی و به کارگردانی جواد افشار موافقت شد.

همچنین در این جلسه با عرضه 2عنوان فیلم کوتاه نیز موافقت به عمل آمد.

رزرو اینترنتی و رایگان بلیط نمایش «اروند خون»

سایت رسمی نمایش «اروند خون» با امکان رزرو رایگان بلیط این نمایش آماده بهره‌مندی مردم، هنرمندان و اصحاب رسانه است.

نمایش «اروند خون» به نویسندگی ایوب آقاخانی، کارگردانی کوروش زارعی و تهیه کنندگی حمید نیلی از هشتم آذر ماه با استقبال خوب مخاطبان روی صحنه رفته است.

همچنین همزمان با آغاز اجراها، سایت www.arvandkhoon.ir نیز آماده خدمات رسانی به مخاطبان است.

مردم تهران می‌توانند با مراجعه به سایت فوق ضمن اطلاع از اخبار و اطلاعات نمایش، به صورت رایگان جهت تماشای نمایش بلیط خود را رزرو کنند.

نمایش «اروند خون» به نویسندگی ایوب آقاخانی، کارگردانی کوروش زارعی و تهیه کنندگی حمید نیلی از هشتم آذر ماه هر روز ساعت 18:30 در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن روی صحنه رفته است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال تلگرامی نمایش به نشانی @arvandkhoon و نشانی اینستاگرام AravadKhoon مراجعه کنند.

«قشنگ و فرنگ» در مراحل فنی

فیلم «قشنگ و فرنگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید موسائیان در مراحل فنی نهایی قرار دارد.

حسن حسندوست به تازگی تدوین این فیلم سینمایی را به پایان رسانده است. این فیلم در شهرهای تهران ،کیش ،دبی و پاریس فیلمبرداری شده است .

فیلمنامه ی قشنگ و فرنگ را وحید موسائیان به نگارش در آورده و تهیه کنندگی اجرایی این اثر پر بازیگر و پر لوکیشن به عهده ی آزیتا موگویی است.

در خط داستانی این فیلم سینمایی آمده خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد و واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد.

بازیگران : رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی ور.سروش صحت .منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین، با هنرمندی لادن مستوفی، بیتا فرهی و با حضور احترام

برومند و بازیگر فرانسوی:ژان دامین باربین.

وحید موسائیان امیدوار است که فیلم برای نمایش در جشنواره‌ی فجر آماده شود.

امیرمشهدی عباس با "ژنرال‌ها"یش به کانون می‌رود

نمایش "ژنرال‌ها " نوشته و کارگردانی امیر مشهدی عباس در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

نمایش "ژنرال‌ها" تازه ترین نمایش گروه تئاتر هفت.پنج.یک هفته آخر آذر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

این نمایش که تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است با تهیه‌کنندگی محمد رضا کریمی صارمی و نویسندگی ، کارگردانی و طراحی امیر مشهدی عباس آخرین روزهای تمرین را سپری می کند.

در این نمایش زنده -عروسکی حمیدرضا حسینعلی ، مجتبی گوهرخای ، ندا نوری ، فرزانه سلیمانی به ایفای نقش می پردازند. آهنگسازی این اثر را عبد آتشانی انجام داده و طراحی و ساخت عروسک و آکساسوار آن را غزاله مرصوصی و مرجان نامورآزاد بر عهده دارند.

در این پروژه نمایشی فرزاد سلیمانی ، مرجان نامور آزاد ، غزاله مرصوصی به عنوان دستیارکارگردان حضور دارند. طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده بردیا علمی ، عکاس فرید حسینی ، رزرو و تبلیغات فرزانه جوهری مجد ، مدیر تولید میثم آدوسی و مدیر اجرا علی احسانی هستند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تئاتر در سالهای گذشته اجرا ناصر طهماسب+فیلم ویدیو کلیپ