سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقدیر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق‌ از اقدامات حجت‌الاسلام رئیسی در رسیدگی به محرومان مشهد


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلام با صدور بیانیه‌ای از اقدامات حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در رسیدگی به محرومان و دیدار با خانواده‌های حاشیه‌ شهر مشهد تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: حرکت ارزشمند حضرت عالی در رسیدگی به محرومان و دیدار خانواده‌های حاشیه‌ شهر مشهد موجبات خوشحالی و امیدواری دردمندان و مستضعفان انقلاب اسلامی را فراهم آورد. صد البته که حرکاتی مانند آن‌چه شما انجام داده‌اید، وظیفه‌ای است که از همه‌ی مسئولین جمهوری اسلامی انتظار می‌رود، اما با کمال تأسف باید گفت که بسیاری مسئولان از این واجب غافلند و اگر به چنین چیزی معتقد هم باشند، آن را در اولویت‌های آخر خود قرار می‌دهند.

این بیانیه می‌افزاید: از طرفی اقدام دیگر شما در تشکیل «معاونت امداد مستضعفان» و پیگیری دستورات مقام معظم رهبری در منشور هفت‌گانه ابلاغی به جناب عالی، نقطه‌ی امیدی است برای بهبود و کارآمدتر شدن آن آستان مقدس. باشد که دیگر مسئولان نیز به وظایف محوله به خود، خصوصا آن‌چه از طرف مقام معظم رهبری مورد تصریح قرار گرفته است عمل نمایند.

در این بیانیه تاکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام وظیفه‌ خود می‌داند این جهت‌گیری صحیح و چنین اقدامات شایسته‌ای را قدر بداند و همچنین از خداوند متعال طلب توفیقات روزافزون را برای حضرت عالی دارد. امید است حرکت شما منشأ خیری برای رسیدگی و اهتمام بیشتر دیگر مسئولان به مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
هیئت میثاق با شهدا - بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)