انتشار چند کتاب از داریوش مهرجویی


چند کتاب‌ تازه از داریوش مهرجویی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب ایسنا،‌ «خاطرات پاریس»، «عوج کلاب» و دو رمان تالیفی «به خاطر آن رسید لعنتی» و «سفر به سرزمین فرشتگان» چهار جلد کتابی هستند که قرار است به قلم داریوش مهرجویی با سرویراستاری شهرام اقبال‌زاده در نشر به‌نگار راهی بازار شوند.

اگرچه عنوان «خاطرات پاریس» برای آنان که با فعالیت‌های این کارگردان سینما آشنا هستند‌، مفهوم است اما «عوج کلاب» این‌گونه معرفی شده است: این اثر مربوط به دورانی است که مهرجویی در سفری برای یک پروژه سینمایی راهی اروپا می‌شود و به سبب این‌که برخی داروهای گیاهی را با خود همراه داشته به او مظنون می‌شوند و بازداشتش می‌کنند و... .

رمان «به خاطر آن رسید لعنتی» این نویسنده و کارگردان نیز با تاکید بر مشکلات کارمندی به قضایای مشکلات بروکراسی اداری و پیچ و خم‌های این موضوع می‌پردازد.

و بالاخره کتاب «سفر به سرزمین فرشتگان» به ماجرای زن و شوهرهای تحصیل‌کرده تعلق دارد که هر دو در حوزه کاری خود نخبه‌اند اما کار چندانی برای آنان نیست. این زن و شوهر که یکی در رشته کامپیوتر و دیگری در رشته موسیقی فعال است در حالی که در ابتدای زندگی مشترکشان گرفتار مشکلات مالی هستند برنده نوعی لاتاری می‌شوند و نویسنده با اتکا به همین شانس به ماجراهای چگونگی برخورد با مهاجران در کشورهای اروپایی می‌پردازد.

داریوش مهرجویی که کارگردانی فیلم‌های زیادی را در کارنامه خود دارد پیش‌تر نیز کتاب‌هایی را منتشر کرده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
لیلا - داریوش مهرجویی