ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اميرآبادي: به خاطر برخي نامهرباني‌ها تصميم گرفتم در اين فوتبال نباشم


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 11:44

اميرآبادي: به خاطر برخي نامهرباني‌ها تصميم گرفتم در اين فوتبال نباشم

تسنيم/ بازيکن پيشين تيم استقلال دلايل خداحافظي‌اش از دنياي فوتبال را توضيح داد.
مهدي اميرآبادي در مورد خداحافظي‌اش از دنياي فوتبال، حضور در اردوي استقلال، دعوت نشدن مهدي رحمتي به تيم ملي و ... صحبت‌ کرد.
چه اتفاقي افتاد که به يک‌باره تصميم به خداحافظي از دنياي فوتبال گرفتي؟
اتفاق خاصي نيفتاد. به خاطر برخي‌ نامهرباني‌ها تصميم گرفتم فوتبال را کنار بگذارم. در اين يکي دو سال هم در سازمان ورزش تربيت بدني کار آموزش را برعهده داشتم.
يعني فکر مي‌کني مي‌توانستي باز هم به فوتبال ادامه دهي؟
بله، اين توانايي را داشتم که بازي کنم ولي همانطور که گفتم به خاطر برخي نامهرباني‌ها دوست نداشتم در فوتبال بمانم. احساس کردم بزرگتر از من در استقلال هستند و براي بازيکني که براي تيم زحمت کشيده است، ارزشي قائل نمي‌شوند. اي کاش براي بازيکني که بالاي 5 سال براي استقلال بازي کرده بازي خداحافظي ترتيب مي‌دادند تا حداقل ارزش قائل بشوند. کاري ندارم کشورهاي عربي براي بازيکن تيم‌شان چه کارهايي مي‌کنند ولي حداقل کاري که مي‌توانستند، انجام دهند برگزاري بازي خداحافظي است. ما چيزي نخواستيم و همه مي‌دانند که از ابتداي فوتبالم آدم ساکتي بودم. مي‌دانم براي بزرگان فوتبال بازي خداحافظي نگذاشتند چه برسد به من.
شب گذشته به چه دليلي در اردوي استقلال حضور يافتي؟
براي برخي بچه‌هايي که به آنهايي آموزش مي‌دهم، پيراهن استقلال را به اردو بردم تا اعضاي تيم آن را امضا کنند. برحسب اتفاق ديدم که حبيب کاشاني و علي ضيا نيز در اردوي استقلال حضور دارند. از طرفي از شانس من تيم‌هاي سايپا، فولادخوزستان و استقلال در هتل بودند که من در هر سه تيم بازي کرده بودم. در اردو با دوستانم از جمله حنيف عمران‌زاده، خسرو حيدري، مهدي رحمتي و آرش برهاني خوش و بش کردم. حنيف مدام از من خاطره تعريف مي‌کرد و باعث شده بود ياد روزهاي گذشته بيفتم. فقط مي‌توانم بگويم يادش بخير.
چه نظري درباره اتفاقات رخ داده بين علي ضيا و پرويز مظلومي داري؟
از هواداران استقلال خواهش مي‌کنم که به اين کار خاتمه دهند. مظلومي، ضيا را بخشيد و بخشش از بزرگان است. همه ما خطاکار هستيم و بهتر است به اين کارها دامن نزنيم. حسين سليماني يکي از هنرمندان کشور قصد داشت از مظلومي عذرخواهي کند که مظلومي به هيچ عنوان او را نمي‌پذيرفت ولي وقتي من از او درخواست کردم او را ببخشد، روي مرا زمين نزد.
فکر مي‌کني چرا مهدي رحمتي به تيم ملي دعوت نمي‌شود؟
رحمتي يکي از بهترين دروازه‌بان‌هاي ايران است و براي من جاي تعجب است که چرا کي‌روش او را به تيم ملي دعوت نمي‌کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
فرار بچه ها از مدرسه به خاطر فوتبال!