ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکنی که می گوید آنقدر شماره 8 را نشان می‌دهد تا علی کریمی برگردد!


ورزش > لیگ برتر - رامین رضاییان می گوید:« عبدا... ویسی نان دلش را می‌خورد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رامین رضاییان یکی از آماده‌ترین بازیکنان کنونی پرسپولیس به شمار می‌رود که آخرین گل این تیم در لیگ برتر را در دیدار برابر پدیده مشهد از روی یک ضربه ایستگاهی و به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند. مدافع راست ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها برای بازی امروز (پنج شنبه) برابر استقلال خوزستان هم نقشه‌هایی در سر دارد که در زیر می‌توانید بخوانید. 

در بازی با پدیده مشهد سوژه اصلی پرسپولیس بودی. هنوز هم در مورد برخی اتفاقات آن مسابقه صحبت می‌شود. خواست خدا بود كه ضربه ایستگاهی‌ام تبدیل به گل شود و به هر حال اتفاقات خوبی در آن بازی افتاد.

عدد 8 كه به خاطر علی كریمی نشان دادی هم خیلی پرسروصدا شد. علی كریمی اسطوره این فوتبال بوده و مدت زیادی است كه از عشق خود دور شده. حیف است علی‌آقا در این فوتبال نباشد و همان‌طور كه پیش‌تر گفتم برای حضورم در تیم ملی خیلی زحمت كشید، سر تمرین راه‌آهن یزدان آمد و وظیفه‌ام بود آن گل را به كریمی تقدیم كنم.

اگر برابر استقلال خوزستان هم موفق به گلزنی شوی، باز هم عدد 8 را نشان می‌دهی؟ راستش را بخواهید دلم می‌خواهد آنقدر عدد 8 را در بازی‌های پرسپولیس نشان بدهم كه علی كریمی به فوتبال برگردد. نمی‌دانم، هنوز تصمیم نگرفتم اما شاید باز هم عدد 8 را نشان دادم. البته معلوم نیست باز هم خوش‌شانسی آورده و موفق به گلزنی شوم. (می‌خندد)

یعنی آن مرتبه ضربه ایستگاهی‌ات با خوش‌شانسی تبدیل به گل شد؟!نه آقاجان! شوخی كردم. من فصل گذشته دو گل روی ضربه ایستگاهی زدم تا ثابت شود روی این ضربات تخصص لازم را دارم. مقابل پدیده هم آگاهانه آن ضربه را زدم.

پس جلوی استقلال خوزستان هم اگر فرصتی پیش بیاید، باز كاشته می‌زنی؟ به طور حتم با هماهنگی سایر بازیكنان ضربه ایستگاهی می‌زنم. البته مهم‌تر از آن دوست دارم پاس گل بدهم تا اینكه گل بزنم.

تیم استقلال خوزستان را چطور می‌بینی؟ به نظر من عبدا... ویسی دارد نان دلش را می‌خورد. من در صبای قم شاگرد آقاعبدا... بودم و می‌دانم خیلی زحمت می‌كشد و موفقیت امروز استقلال خوزستان اتفاقی نبوده است.

می‌دانی استقلال خوزستان بهترین خط دفاع لیگ را دارد؟ما هم بهترین خط حمله لیگ را داریم. مهدی طارمی صدرنشین جدول گلزنان است و مدافعان استقلال خوزستان كار سختی برابر پرسپولیس پیش‌رو خواهند داشت.

سوشا مكانی هم غایب است. مشكلی در درون دروازه نخواهید داشت؟ ایمان صادقی گلر بی‌تجربه‌ای نیست و به نظرم در چند بازی دچار بدشانسی شده است. ان‌شاءا... با ارائه یك نمایش خوب دروازه پرسپولیس را مقابل حریف بسته نگه می‌دارد.

راستی بعد از آن جر و بحث وسط بازی پدیده با محسن بنگر و امید عالیشاه آشتی كردید؟ قهر نبودیم كه! آقامحسن كاپیتان من است و توی گوشم هم بزند، حرفی نمی‌زنم. وسط بازی روی كاشته دعوایم كرد. (حرفش را پس می‌گیرد) دعوا كه نه، یك چیزی گفت كه تمركزم كمی به هم ریخت اما مشكلی نداریم. امید هم در پرسپولیس باسابقه‌تر از من است و در عین حال همزبان و همشهری. نه تنها مشكلی نداریم بلكه دوست صمیمی هستیم و هدف همه ما هم كمك به باشگاه پرسپولیس است.

251 43


ویدیو مرتبط :
آنقدر توان در بدن مختصرت نیست،آنقدر که ...