سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترس از هیمنه پوشالی آمریکا بی معنی است


به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی موحدی شنبه در آیین دیدار با بسیجیان شهرستان تویسرکان افزود: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که اگر مومنین در مقابل جبهه باطل از خود ایستادگی و مقاومت نشان دهند هرگز دچار شکست نمی شوند.
وی بیان کرد: اینکه به سرعت تحت تاثیر افکار غلط قرار گرفته و در مقابله با دشمنان سست شویم یک فکر شیطانی و غیر قابل پذیرش است.
حجت الاسلام موحدی بر ضرورت تقویت تقوای الهی در میان عموم بسیجیان تاکید کرد و متذکر شد: تقوا برای همه مردم یک ضرورت است اما برای بسیجیان و مدافعان انقلاب یک ضرورت دو چندان و مضاعف به شمار می رود.
وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنی های آمریکا و متحدانش اذعان کرد: دشمنان نظام و ملت ایران اعتراف کردند که تحریم های اقتصادی موجب پیشرفت ایران در عرصه های مختلف شد.
حجت الاسلام موحدی تاکید کرد: ایرانی که در اوائل پیروزی انقلاب در برابر توطئه های آمریکا و غرب ایستاد امروز با توکل به خدا و تکیه بر توانمندی های داخلی و فن آوری های نوین علمی مانند انرژی صلح آمیز هسته ای تمام قد در مقابل آمریکا می ایستد.
وی خاطر نشان کرد: در همه عرصه های مدیریتی و اجرایی کشور باید به جوانان مستعد داخلی اعتماد کنیم تا در همه عرصه ها مانند فن آوری صلح آمیز هسته ای، نانو تکنولوژی و رشد حیرت انگیز تولید علم به موفقیت های بزرگ برسیم.
امام جمعه تویسرکان همچنین بر لزوم ایستادگی کارشناسانه و خلاقانه در برابر تهاجم فرهنگی غرب و تقویت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرورت فعالیت های اثر بخش بسیج در عرصه های اقتصادی و سازندگی اضافه کرد: اکنون شهرستان تویسرکان برای تحول در حوزه کشاورزی و اقتصاد خود به تغییر الگوی کشت نیاز دارد که به نوعی یکی از جلوه های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.
مدیر اداره جهاد کشاورزی تویسرکان نیز در این نشست گفت: همه اقشار بسیج باید به مقوله حفاظت از منابع آب زیر زمینی و تغییر الگوی کشت در شهرستان به عنوان یک معروف ورود پیدا کنند.
مسعود اکبری افزود: تویسرکان همچنین به خروج از پرورش تک محصولی گردو و حرکت به سمت مزارع و محصولات کم آب نیاز دارد.
امام جمعه تویسرکان امروز(شنبه) همزمان با اولین روز از هفته بسیج میزبان بسیجیان این شهرستان در حسینیه امام خمینی(ره) بود.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.
7524/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معنی واقعی ترس . . . !