علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سایت محیط بانی تلاب گندمان بروجن باحضور دكتر ابتكار افتتاح شد


به گزارش ایرنا، مدیركل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این سایت گفت: این مجموعه با زیربنای 200 متر مربع در زمینی به مساحت یك هزارمترمربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال ساخته شده است.
شهرام احمدی با بیان اینكه سایت محیط بانی گندمان نخستین سایت پرنده نگری استان به شمار می رود، افزود: این سایت دارای دو ساختمان اطفا حریق و پاسگاه محیط بانی و مجهز به تلسكوپ پرنده نگری است.
تالاب بین المللی گندمان در نزدیكی شهر گندمان از توابع شهرستان بروجن قرار دارد و این تالاب در لیست 10 تالاب برتر پرنده نگری در ایران قرار دارد و در دفتر بین‌المللی تحقیقات پرندگان آبزی لندن ثبت شده است.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست كشور برای شركت در آیین ویژه رونمایی و اهدای لوح ذخیره گاه زیستكره تنگ صیاد سبزكوه استان چهارمحال وبختیاری با همراهی مسوولانی از یونسكو، صبح شنبه وارد شهركرد شد.
7360/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خانم ابتكار دكتر ترین دكترهفته