سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده سپاه آستارا: استکبار ستیزی در راس امور بسیج قرار دارد


به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: امروز نیاز اصلی بسیج بصیرت است.
وی ادامه داد: بسیج ارائه دهنده سبک زندگی اسلامی است و این را با اجرای برنامه های فرهنگی نظیر نشست های بصیرتی و یادواره های شهدا به اثبات رسانده است.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه بسیج عدم سازش با استکبار را در سرلوحه امور خود قرار داده است ، گفت: همه باید سعی کنیم راه های نفوذ دشمن را شناسایی و با آن مقابله کنیم که در این میان نقش بسیج نقشی ویژه و منحصر به فرد است.
فرمانده سپاه آستارا با اشاره به اینکه بسیج بر عهد دیرین خود با ولایت تا آخرین قطره خون پابرجاست ، افزود: دیروز در هشت سال دفاع مقدس دم مسیحایی امام خمینی (ره) در کالبد بسیجیان دمیده شد تا حماسه های ماندگاری در آن دوران رقم بخورد و امروز نیز با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تفکر بسیجی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سایر کشورهای دنیای اسلام طنین انداز شده است.
وی با اشاره به اینکه بصیرت به مانند قطب نما برای بسیجیان عمل می کند ، اظهار کرد: بنا به تاکیدات مقام عظمای ولایت شاخص حرکت بسیج باید بصیرت ، اخلاق مداری و دوری از افراط و تفریط باشد.
فرمانده سپاه آستارا در ادامه عبادت و ستایش خدا ، پرهیز از دنیاپرستی ، آمر به معروف و ناهی از منکر را از جمله شاخصه های برگرفته از قرآن برای بسیجیان مخلص برشمرد.
سرهنگ علیزاده حفظ حدود الهی و قانونمدار بودن را نیز از دیگر ویژگی های شخصیتی بسیجیان خواند و گفت: بسیج امتداد واقعه عاشوراست که برابر هر گونه ظلم و تباهی به مقابله برخاسته است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود حلقه های صالحین را سازمان رزم امروز بسیج خواند و خاطرنشان کرد: فکر بسیجی در این حلقه ها پرورش یافته می شود و تاکنون نیروهای مخلص زیادی توسط همین حلقه های صالحین تربیت شده اند.
پیش از سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه آستارا با حضور بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت 28 حلقه صالحین به مناسبت آغاز هفته بسیج در محل مصلای نماز جمعه آستارا تشکیل شد.
شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع است.ک/2
7105/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نماهنگ قرآن در راس امور باید قرار گیرد