دیلی میل: ایران – کره جنوبی، دشمنان قدیمی به هم رسیدند


دیلی میل در گزارشی از قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی نوشت: ایران و کره جنوبی به عنوان دو دشمن قدیمی بار دیگر به هم رسیدند.

به گزارش ایسنا، قرعه کشی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های حاضر در مرحله نهایی انتخابی در قاره آسیا حریفان خود را شناختند. به این ترتیب دو تیم ایران و کره جنوبی باید در گروه نخست برابر هم به میدان بروند. مصاف این دو تیم یادآور بازی جنجالی دو تیم در سال 2014 است که با برتری ایران در هر دو بازی رفت و برگشت به پایان رسید.

دیلی میل در گزارشی در این رابطه نوشت: دو دشمن قدیمی بار دیگر برابر هم صف آرایی خواهند کرد. ایران و کره جنوبی در سال های اخیر چندین بار برابر هم به میدان رفتند که آخرین بار در دو بازی رفت و برگشت، شاگردان کی روش توانستند کره جنوبی را شکست دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: در بازی جنجالی دو تیم که در اولسان برگزار شد، ایران توانست کره را شکست دهد و بعد از این دیدار کارلوس کی روش سرمربی ایران به سمت نیمکت کره رفت و با دستانش خشم خود را از رفتار سرمربی کره نشان داد. اتفاقی که باعث شد هواداران کره ای به سمت مربی ایران و بازیکنان ایرانی اشیای مختلف پرتاب کنند. قطعا بازی ایران و کره بار دیگر می تواند اوج حساسیت را به این گروه برگرداند. این دو تیم بار دیگر مدعی نخست صعود به دور بعدی انتخابی جام جهانی هستند.

همچنین تقابل دوباره استرالیا و ژاپن نیز از دیگر اتفاقات مهم در این رقابت ها خواهد بود. این دو تیم مدعی در گروهی به مراتب سخت تر باید بار دیگر برابر هم به میدان بروند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کره جنوبی از ایران خواست کره شمالی را منصرف کند