سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سایپا خودش تمایلی به تعویق زمانی بازی نداشت


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس و راه آهن با تعویق یک روزه بازی‌شان به خاطر ملی‌پوشان موافق بودند، اما سایپا تمایلی به این کار نداشت. 

به گزارش فارس، سعید فتاحی در واکنش به اظهارات مجید جلالی سرمربی تیم سایپا مبنی بر اینکه برای باشگاه‌ها که ملی پوش دارند،حقی قائل نمی‌شوند، گفت: وقتی متوجه شدیم تیم ملی با یک روز تأخیر به ایران می‌رسد و به جای چهارشنبه، روز پنجشنبه به تهران می‌آید، با اکثر تیم‌هایی که بازیکن ملی پوش در تیم بزرگسال داشتند، تماس گرفتیم و به آنها اعلام کردیم با توجه به شرایط جدید می‌توانند یک روز بازی خود را به تأخیر بیندازند.

وی ادامه داد: باشگاه راه‌آهن که یک ملی پوش داشت، بازی خود با پدیده را به روز جمعه موکول کرد، تیم فوتبال پرسپولیس هم که 4 بازیکن در تیم ملی داشت، بازی‌اش به روز شنبه موکول شد.

فتاحی با اشاره به شرایط استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال 3 ملی پوش داشت، اما به‌دلیل آنکه دو ملی پوش این تیم در هفته دوازدهم محروم بودند، تمایلی به تعویق زمان بازی‌اش نداشت و همان روز جمعه به مصاف فولاد می‌رود.

مسئول برگزاری مسابقات در لیگ برتر تصریح کرد: باشگاه‌های سایپا، ذوب‌آهن و نفت تهران هم تمایلی به تعویق روز بازی نداشتند و به همین دلیل زمان بازی آنها تغییر نکرد. اگر این باشگاه‌ها هم می‌خواستند می‌توانستند بازی خود را به یک روز تعویق بیندازند. باشگاه سایپا که مجید جلالی سرمربی محترم این تیم معترض شده است هم می‌توانست چنین کاری را انجام بدهد که او خودش با تعویق بازی تیم‌اش موافق نبود.


ویدیو مرتبط :
چرا محسن یگانه تمایلی به انتشار آلبوم موسیقی نداشت؟؟؟