کالین فرت در «کینگزمن ۲» بازی می‏کند


کالین فرت در «کینگزمن ۲» بازی می‏کندبانی فیلم/ سرانجام اعلام شد کالین فرت در ادامه فیلم قبلی «کینگزمن» حضور خواهد داشت.
کالین فرت در فیلمی که در ادامه قسمت اول «کینگزمن: سرویس مخفی» ساخته می‌شود و تاکنون با عنوان «کینگزمن ۲» از آن حرف شده می‌شد، جزو بازیگران خواهد بود.
معنی این خبر این است که خبر مرگ او که در انتهای فیلم اول اعلام شده بود، نادرست است.
تیرون اگرتون هم‌بازی کالین فرت در فیلم اول، دیروز با اعلام این خبر در توییتر اعلام کرد اسم فیلم جدید «کینگزمن: چرخه طلایی» است. او افزود: این پیامی از یک دوست قدیمی است. این خبر با تصویری همراه شده که دربرگیرنده نوشته‌ای است با این محتوا: «در گزارش‌های مرک من کمی بزرگ‌نمایی شده بود». روی این متن عینک شخصیت کالین فرت نیز قرار دارد تا یادآوری کند این خبر مربوط به هری هارت شخصیتی است که این بازیگر نقشش را ایفا می‌کرد.
به نظر می‌رسد با توجه به علاقه‌ای که طرفداران این فیلم نسبت به شخصیت هری هارت داشتند، متیو وان کارگردان راهی برای بازگرداندن این شخصیت پیدا کرده است. او در عین حال نویسنده این فیلم هم هست.
با این حال درباره موضوع «کینگزمن: چرخه طلایی» خبری درز نکرده است. تا اینجا اطلاعات موجود حاکی از این است که جولین مور به عنوان یکی از شخصیت‌های منفی و شرور به این فیلم پیوسته است. هالی بری نیز طبق شایعه‌ها به عنون یکی از سران گروه کینگزمن در فیلم حضور خواهد داشت. در این فیلم تیرون اگرتون همچنان در نقش اگسی بازی می‌کند و کالین فرت نیز هری هارت خواهد بود. ادوارد هالکرافت و مارک استرانگ نیز در این فیلم بازی می‌کنند.
در قسمت نخست «کینگزمن» کالین فرث در نقش یک مامور مخفی کهنه‌کار به نام هری هارت سعی می‌کرد تا اگرتون را که یک پسر خیابانی بود، آموزش بدهد و از او یک جاسوس دربیاورد. این دو باید با همکاری هم در برابر ساموئل ال جکسون مقابله می‌کردند و مانع این می‌شدند تا او بشریت را نابود کند. ابتدا قرار بود لئونادرو دی کاپریو در نقش منفی فیلم بازی کند. قسمت اول این فیلم جاسوسی، اکشن و کمدی، به کارگردانی متیو وان و بر اساس کتاب کمیک «سرویس مخفی» نوشته دیو گیبونس و مارک میلار ساخته شد و فیلمنامه آن را جین گلدمن و متیو وان نوشتند.
این فیلم در سال ۲۰۱۵ بیش از ۴۰۰ میلیون پوند در بازار جهانی فروخت و در کره جنوبی استقبال زیادی از آن صورت گرفت و تنها در این کشور ۴۵ میلیون دلار فروش کرد.
«کینگزمن: چرخه طلایی» طبق آنچه اعلام شده قرار است ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ راهی پرده‌های سینماها شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: بانی فیلم


ویدیو مرتبط :
تریلر :مجموعه شعبده بازی کالین مک لئود | trailer:colin mc.le