سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لاریجانی شهادت "قنطار" را به دبیرکل حزب‌الله لبنان تبریک و تسلیت گفت


به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهادت سمیر قنطار را به وی و همرزمان آن شهید تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل پیام لاریجانی به شرح زیر است:

جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

با کمال تأسف خبر شهادت سیدالاسرای شهید سمیر قنطار، چهره ماندگار مقاومت اسلامی و یارانش طی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه جرمانا در حومه دمشق را دریافت نمودم.

بی‌گمان شهادت سمیر قنطار نشان‌دهنده پویایی و زنده بودن مقاومت اسلامی و درماندگی رژیم‌صهیونیستی در مقابل دلیرمردان حزب‌الله می‌باشد.

شهادت کمترین پاداش سال‌ها اسارت و مجادهدت شهید گران‌قدر است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس، شهادت سمیر قنطار، اسوه مقاومت لبنان را به جنابعالی و همرزمان شجاعش در مقاومت اسلامی و ملت مظلوم لبنان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات برای آن مجاهد فی سبیل‌الله خواهانم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شهدای آخرالزمانی(کلیپ دعای عهد شهید موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان)