ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعتراف بازیکن سابق سرخابی‌ها به بزرگ‌ترین اشتباهش


اعتراف بازیکن سابق سرخابی‌ها به بزرگ‌ترین اشتباهش

ورزش 3/ سیدمهدی سیدصالحی که نیم فصل اول را بیرون مانده بود در نیم فصل دوم برای گسترش فولاد به میدان خواهد رفت.
سیدصالحی در مورد پیوستن به گسترش فولاد گفت: بعد از اینکه اول فصل دو، سه پیشنهاد داشتم و جایی نرفتم به صورت انفرادی و نزد آقای دلیری تمریناتم را انجام می‌دادم. برای نیم فصل دوم هم با دو، سه تیم صحبت کرده بودم تا اینکه چند روز پیش به صورت حضوری با آقا فراز صحبت کردم و قرار شد نیم فصل دوم را در خدمت ایشان باشم فقط به دلیل وجود فراز کمالوند به اینجا آمدم و دوست دارم مثمرثمر باشم و پیش کادرفنی، هم‌تیمی‌هایم و مردم تبریز روسفید شوم.
وقتی از این مهاجم گسترشی سوال شد با توجه به مشکل گلزنی‌ای که این تیم دارد وی می‌تواند گره از کار گسترش بگشاید یا خیر پاسخ داد: من بین فوتبالیست‌ها هیچ عددی نیستم امیدوارم با لطف و عنایت پروردگار به من و به حق آبروی زهرا(س) بتوانم خوب کار کنم گسترش کادرفنی قوی و بازیکنان بسیار خوبی دارد باید بازی به بازی بهتر شویم و تیم‌ها را شکست دهیم.
بازیکن جدید آبی‌پوشان تبریز در مورد اینکه در دیدار با سایپا می‌تواند بازی کند یا خیر می‌گوید: فکر کنم می‌توانم بازی کنم من بخاطر آقا فراز این جا هستم امیدوارم خدا کمک کند تا مسوولان گسترش را روسفید کنم.
سیدصالحی که قبلا در تراکتور تیم اول تبریز توپ می زده در مورد حضور در تیم دوم این شهر افزود: من در تراکتور روزهای خوبی را سپری کرد و همانطور که قبلا گفتم بزرگترین اشتباهم جدایی از تراکتورسازی بود مردم تبریز همیشه عزت خاصی به من گذاشتند. امیدوارم روزهای بسیار خوبی را به همراه تراکتوری‌های سابق مثل اسدی، نصرتی، کیانی، اکرامی و ابراهیمی و سایرین در گسترش رقم بزنیم. امیدوارم روزهای خوبی که در تراکتور داشتیم را اینجا نیز تکرار کنیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اعتراف حاج آقا دانشمند به اشتباهش!