فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



علیرضا دریابیگی از تماشاخانه ایرانشهر خداحافظی کرد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تماشاخانه ایرانشهر پس از چند ماه تلاطم و بی برنامگی با آمدن رجبی معمار دارای شورای سیاست گذاری پنج نفره متشکل از حسین پارسایی، حسین مسافر آستانه، فرهاد مهندس پور، بهروز غریب پور و آتیلا پسیانی شد.

با مشخص شدن اعضای شورا، علیرضا دریابیگی، مدیر اجرایی این تماشاخانه توسط رجبی معمار از سمت خود برکنار شد، اتفاقی که می تواند تغیراتی اساسی در این تماشاخانه به وجود بیاورد، چراکه به زعم برخی از هنرمندان و منتقدانش؛ ایرانشهر طی سال های فعالیتش بدترین دوران خود را سپری کرده است. دورانی که به خانواده رسانه توهین شد، نمایشهایی بدون نظارت و ارزشیابی لازم اجرا رفت، بی برنامگی همواره در اتفاقات ایرانشهر موج می زد و بسیاری اتفاقات دیگر که با رفتن دریابیگی انتظار میرود دیگر رخ ندهد.

ایرانشهر جز تماشاخانه های اصلی تهران است که بی شک مجید سرسنگی هم تلاش های بسزایی در ارتقا آن انجام داد و شاید اگر در انتخاب مدیریت اجرایی تماشاخانه دقت بیشتری می کرد کارنامه فعلی ایرانشهر بهتر از اکنون بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کاراکترهای محبوب پینوکیو در تماشاخانه ایرانشهر