سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرگ دلخراش موتورسوار همدانی زیر چرخ های لیفان


سرهنگ رضا عزیزی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهاركرد: صبح امروز یكدستگاه موتور سیكلت در ورودی پل بابك شهر همدان با قسمت عقب یكدستگاه نیسان پاترول برخورد كرد.
وی اضافه كرد: موتور سوار پس از برخورد با این وسیله نقلیه تعادل خود را از دست داده و نقش بر زمین شد و خودرو لیفان كه پشت سر موتور سوار در حال تردد بود آن را زیر گرفت.
وی بیان كرد: با توجه به بالا بودن سرعت خودروی لیفان، جسد موتور سوار 24 ساله 50 متر زیر چرخ این خودرو و در سطح آسفالت كشیده شد و پس از برخورد با محافظ و جدول كنار پل ، خودرو متوقف شد.
رئیس پلیس راهور شهرستان همدان بیان كرد: هر چند موتور سوار از كلاه ایمنی استفاده كرده بود ولی جراحات وارده بعلت برخورد با زمین و قرار گرفتن بدن او در زیر خودرو منجر به مرگ وی شد.
سرهنگ عزیزی بی توجهی به جلو از سوی موتور سوار و رعایت نكردن فاصله طولی از سوی راننده لیفان را عامل بروز این سانحه دانست و سهم هر كدام در بروز این سانحه را 50 درصد اعلام كرد.
وی با ذكر اینكه این نخستین سانحه فوتی امسال بوده است یادآوری كرد: سال گذشته 79 نفر در سوانح برون شهری جان باختند كه 30 نفر از این تعداد موتور سوار بودند.
وی افزود: با وجود كاهش 11 درصدی شمار متوفیان سوانح درون شهری این استان در سال گذشته نسبت به سال 93 ولی آمار فوت موتور سواران در سال 94 افزایش داشته است.
رئیس پلیس راهور همدان اظهار كرد: سال گذشته یك هزار و 500 نفر در سوانح درون شهری استان همدان مجروح شدند كه نسبت به سال ماقبل 400 نفر افزایش داشته است.
سرهنگ عزیزی توصیه كرد: خانواده ها از خرید و در اختیار قراردادن موتورسیكلت به فرزندان فاقد گواهینامه و بی تجربه خودداری كنند.
وی افزود: در صورت نیاز ، موتورسیكلت های برقی كه قدرت مانور و سرعت كمتری دارند استفاده كنند و در حین رانندگی علاوه بر تردد با سرعت 40 كیلومتر در ساعت از كلاه ایمنی استفاده كنند.
حدود 200 هزار دستگاه موتور سیكلت در همدان تردد دارند.
7526/6993/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
+18 مرگ دلخراش دو موتورسوار !!