سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرين وضعيت ترافيکي جاده هاي کشور


فارس/ رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا گفت: در حال حاضر در استان‌هاي ايلام و کرمانشاه بارش باران و در جنوب سيستان و بلوچستان وزش گردوغبار وجود دارد. ساير جاده‌ها از جوّي آرام و ترافيکي روان برخوردار هستند.

سرهنگ نادر رحماني رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا، در مورد آخرين وضعيت جوّي و ترافيکي محورهاي مواصلاتي اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهاي مواصلاتي استان‌هاي ايلام و کرمانشاه بارش باران جريان دارد.

رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا تصريح کرد: در جنوب استان سيستان و بلوچستان در محورهاي چابهار- نيک‌شهر و چابهار - جکي‌گور وزش گرد و غبار گزارش شده است.

اين مقام ارشد راهور ناجا به انسداد محور شمشک به ديزين پرداخت و خاطرنشان کرد: ساير محورهاي مواصلاتي کشور از جوي آرام و ترافيکي روان برخوردار هستند.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کشور ما از این جاده ها نداره!!!!