ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مشکل جدید پرسپولیس؛ تکذیبه‌ای که اختلاف‌ها را تائید کرد


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 11:30

مشکل جدید پرسپولیس؛ تکذیبه‌ای که اختلاف‌ها را تائید کرد

آی اسپورت/ اختلاف‌های درونی پرسپولیس چیزی نیست که بشود تکذیبش کرد. همانطور که اختلاف باقری و طاهری را همه به چشم می‌دیدند و حالا هم روشن است که بین بازیکنان ملی‌پوش و غیرملی‌پوش پرسپولیس اختلاف افتاده است. این اختلاف را علیرضا نورمحمدی با حرف‌هایش بعد از بازی حذفی با ذوب‌آهن علنی کرد وقتی گفت: «بازیکنی که خودش را به بیماری یا مصدومیت می‌زند که بازی نکند، شرف ندارد.» اینکه روی صحبت او با رامین رضاییان- که به خاطر سرماخوردگی به اصفهان نرفت- بوده یا بازیکن دیگری را مخاطب قرار داده، فقط خودش می‌داند اما اختلاف‌های به وجود آمده بین بازیکنان را نمی‌توان نادیده گرفت.
اختلافی که اول بار، کاپیتان آن را به زبان آورد و محمود خوردبین هم ناخواسته تاییدش کرد. سرپرست پرسپولیس در یکی از مصاحبه‌های دیروزش و در حالی که قصد تکذیب شائبه تمارض رضاییان- که می‌گفتند به توصیه کی‌روش خودش را به مریضی زده تا به اصفهان نرود و از مصدومیت‌های احتمالی در امان بماند- را داشت، گفت: «این حرف‌ها چیست؟ ما خودمان دیدیم که رامین مریض است و حال خوشی ندارد. هیچ احدی هم به ما نگفت که فلان بازیکن را بازی ندهید. البته بازیکنان تیم معتقد بودند که رامین رضاییان می‌تواند بازی کند و از بازی نکردنش کمی دلگیر بودند اما هر حرف‌ دیگری درباره غیبت رضاییان در بازی با ذوب‌آهن صحت ندارد و برانکو هم اصلا درباره رضاییان حرفی با دکتر تیم نزده است.»
حتی اگر تکذیبیه خوردبین درباره تمارض مدافع ملی‌پوش پرسپولیس را باور کنیم، دلگیری بازیکنان تیم از او- که خوردبین هم آن را به زبان آورد- را نمی‌شود نشنیده گرفت. او ادعا کرده که هم‌تیمی‌های رامین رضاییان از بازی نکردن او دلگیر بودند چون بیماری‌اش را آنقدر جدی نمی‌دانستند و این یعنی که منظور نورمحمدی هم کسی نبوده جز رضاییان. بازیکنی که جز یک بار که گفته بود: «منظور کاپیتان من نبوده‌ام» هیچ حرف دیگری نزد و بر خلاف همیشه، در این چند روز هیچ مصاحبه‌ای از قول او نخواندیم. برای این مصاحبه نکردن هم البته توجیه جالبی دارد که آن را سرپرست پرسپولیس اینطور به زبان آورده است: «دلیل سکوت رامین بعد از بازی با ذوب‌آهن، ناراحتی او از برخی بازیکنان بود.»
این «برخی بازیکنان» را اگر علیرضا نورمحمدی تعبیر کنیم، معادله جور درمی‌آید. معادله‌ای در تایید اختلاف‌های درونی پرسپولیس و بازیکنانش. درباره تمارض اما نمی‌توان بازیکنی را متهم کرد و این، کار خوردبین را برای تکذیب کم‌کاری پرسپولیسی‌ها راحت‌تر کرده: «اینکه گفته‌اند طارمی هم از قصد کارت زرد گرفت تا مقابل ذوب‌آهن به میدان نرود، حرف بیخودی است که متاسفانه برخی ندانسته به آن دامن می‌زنند. من که در پرسپولیس هستم و با این بازیکنان زندگی می‌کنم، می‌دانم که اصلا عمدی در کارت گرفتن طارمی نبود. همانطور که بیماری رضاییان واقعی بوده و او تمارض نکرده است. در پرسپولیس به هیچ عنوان امکان ندارد که بازیکنان از روی عمد کارت زرد و قرمز بگیرند یا خود را به مریضی بزنند. هیچ بازیکنی کم‌کاری نمی‌کند و این شایعه‌های بی‌اساس هم نمی‌توانند شخصیت و وجدان بازیکنان پرسپولیس را زیر سوال ببرند.»

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مشکل واریزی در یکی از پاکت های خریدار پرسپولیس