سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک پایگاه خبری اماراتی: ایران رابطه خوبی با برخی کشورهای عربی خلیج فارس دارد


این پایگاه خبری همچنین به سخنان اخیر جابر انصاری سخنگوی وزیر خارجه ایران اشاره کرد و به نقل از وی افزود: تلاش هایی از سوی مقامات دو کشور ایران و عربستان برای حل اختلافات دو کشور در برخی مسایل منطقه ای و برقرای کانال گفت وگوهای مستقیم بین دو کشور جریان دارد.
این پایگاه خبری افزود: انورقرقاش وزیر امور خارجه امارات اخیرا خواستار گفت وگو با ایران شده بود، همچنین دولت قطر خواستار گفت وگوی مشروط با تهران شده ضمن اینکه کشورهایی مثل کویت و عمان نیز با تهران رابطه ای قوی و خوب دارند.
در این خبر به نقل از انصاری درباره اقدام سعودی ها در تشکیل ائتلاف علیه داعش خطاب به عربستانی ها آمده است: اقدامات عربستان می بایست با گفته هایشان مطابقت داشته باشد و هرگونه عملی ضد تروریسم می بایست در چارچوب احترام به وحدت و حاکمیت کشورها صورت گیرد.
در این خبر آمده است: ایران و عربستان در برخی پرونده های منطقه ای از جمله سوریه، عراق، یمن، بحرین و لبنان با یکدگیر اختلاف نظر دارند.
خاورم**1653**1275

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خلیج فارس یا خلیج عربی؟؟؟(زود باشید برید رای بدید)