سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهبودی 7 بیمار مشکوک به آنفلوآنزا در مشهد


خبرگزاری صدا و سیما/ هفت فرد مشکوک به بیماری آنفلوانزا در مشهد بهبود یافتند.

مدیر گروه پیشگیری از بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروزگفت : این هفت بیمار مشکوک به ابتلای بیماری آنفلوانزا با علائمی چون سرگیجه ، سردرد ، سرفه و تب بالا پس از مراجعه به مراکز درمانی شهر به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند .
دکتر صادقی افزود : این بیماران علایمی را که از طریق ویروس سرماخوردگی ایجاد می شود دارا بودند اما به علت شدت آن ،تحت نظر و مورد آزمایش قرار گرفتند و تا زمان اعلام نتیجه آزمایش به علت زمان بر بودن آن از مراقبتهای ویژه برخوردار شدند و هم اکنون با بهبودی کامل و منفی بودن آزمایشها ترخیص شده اند .
او افزود : این افراد برای اطمینان از مبتلا نبودن آنان و پیشگیری در صورت احتمال ابتلا بستری شده بودند .

مدیر گروه پیشگیری از بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره انتشارشایعه ای درباره فوت یک نفر در مشهد به علت ابتلا به بیماری آنفلوآنزا با تکذیب آن گفت : تاکنون هیچ موردی از ابتلا به آنفلوآنزای خوکی یا پرندگان در مشهد گزارش نشده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بانیان بهبودی و معتادان در حال بهبودی