سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وقتی بازی Fallout 4 عنوان GTA 5 را شکست می‌دهد!


در حالی که فقط چند ساعت از انتشار یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۱۵ و نامزد GOTY (بازی برتر سال) امسال، یعنی Fallout 4، می‌گذرد؛ این عنوان موفق شد رکورد عنوان محبوب استودیو راک‌استار، یعنی GTA V، را شکسته و رکورد بیشتر کاربر هم‌زمان فروشگاه استیم را از آن خود کند.

گیم فا/ در حالی که فقط چند ساعت از انتشار یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۱۵ و نامزد GOTY (بازی برتر سال) امسال، یعنی Fallout 4، می‌گذرد؛ این عنوان موفق شد رکورد عنوان محبوب استودیو راک‌استار، یعنی GTA V، را شکسته و رکورد بیشتر کاربر هم‌زمان فروشگاه استیم را از آن خود کند.

بازی Fallout 4 در طول چند ساعت گذشته برای بیشتر کاربران موجود در تمامی نقاط جهان، قابل دسترس شده و در همین مدت بسیار کم، طبق سرویس اعلام گزارش فروشگاه استیم، Fallout 4 بیشترین تعداد بازی‌کننده را به عنوان یک بازی غیر کمپانی والو، از آن خود کرده است.(به جدول بخش تصاویر نگاهی بیندازید.)

این عنوان که پس از بازی DOTA 2، در رتبه دوم قرار دارد؛ دارای ۲۹۰,۴۶۱ بازیکن بوده و در حال حاضر، ۲۰۷,۲۸۴ به طور هم‌زمان در حال گشت و گذار در سرزمین‌های وسیع wasteland هستند.

در ماه آپریل، هنگامی که نسخه رایانه‌های شخصی عنوان GTA V منتشر شد؛ این عنوان نیز وضعیت مشابه‌ای را تجربه کرد، با این تفاوت که تنها ۱۹۶,۷۰۰ بازیکن این عنوان را تجربه می‌کردند.

البته لازم به ذکر است، در مورد Fallout 4، این آمار شامل تمامی نسخه‌های فروخته شده تا این لحظه است، چرا که تمامی نسخه‌های رایانه‌های شخصی این عنوان از طریق کد استیم فعال‌سازی می‌شوند و البته تمامی بازی‌بازان جهت تجربه این عنوان، به استیم احتیاج دارند. نسخه فیزکی بازی نیز تنها شامل کد و بخشی از محتویات بازی بوده و خبری از نصب بازی بدون نیاز به استیم نیست.

اما در نقطه مقابل، GTA 5 نیازی به ارتباط با فروشگاه استیم نداشته و از طریق اجرا کننده نرم افزار Social Club استودیو راک‌استار اجرا می‌شود. بنابراین آمار مربوط به GTA V فقط مربوط به کاربرانی است که از طریق استیم به تجربه این عنوان پرداخته بودند.

لازم به ذکر است، عنوان Fallout 4 و season pass این عنوان، در رتبه اول پرفروش‌ترین عنوان استیم قرار دارد. Fallout 4 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس‌وان در دسترس است.


ویدیو مرتبط :
هم اکنون Fallout 4 را در GTA V ببینید