سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ریزیش خانه قدیمی در جوادآباد جان کودک 5 ساله را گرفت


محمد حیدری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه امروز در شهر جواد آباد رخ داد که طی آن دیواره و سقف یک خانه قدیمی ریزش کرده و جان یک کودک 5 ساله را گرفت.
وی افزود: بارندگی های هفته های اخیر و برف روز گذشته باعث شده بود که دیواره های قدیمی این ساختمان سست شده و ریزش کند.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی و پرسنل آتش نشانی شهرداری جواد آباد با اطلاع از وقوع این حادثه در محل حاضر و نسبت به آوار برداری اقدام کردند که پس از تفحص محل، جنازه یک کودک را پیدا کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
حیدری گفت: متأُسفانه شهر جواد آباد از بناهای فرسوده بسیاری برخوردار است و لازم است که مردم با استفاده از تسهیلاتی که شهرداری در اختیار آنان قرار می دهد نسبت به نوسازی بافت های فرسوده اقدام کنند.
وی افزود: هم اکنون شهرداری نسبت به صدور مجوز رایگان برای بناهای فرسوده به میزان تراکم فعلی اقدام می کند که این امر می تواند شرایط را برای نوسازی بافت های فرسوده شهر جواد آباد فراهم کند.
شهر جواد آباد با 16 هزار نفر جمعیت از بخش های شهرستان ورامین است که در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مجاورت جاده قم – گرمسار قرار دارد.
تهرام/7254//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زیر گرفتن کودک دو ساله و نجات جان او توسط مردم