سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تنها وزارت ارشاد مسئول اجرای مصوبات حجاب در جامعه نیست


عفت شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس در مورد مسئولیت‌‌های این وزارتخانه در راستای اجرایی کردن مصوبات عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با بازیگران بدحجاب گفت: مگر وزارت ارشاد باید با آنها برخورد کند، وزارت ارشاد تمام تلاش خود را می‌کند که فرهنگ‌سازی‌های لازم برای تحقق اهداف ناب فرهنگی انقلاب اسلامی ایران محقق شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه عفاف و حجاب وجوه مختلفی دارد و این مسئله باید از منظر فرهنگ‌سازی و معرفتی بر روی آن کار کند و شورای فرهنگی اجتماعی زنان و حوزه‌ةای علمیه در این زمینه مشغول فعالیت هستند و به نتایج خوبی نیز رسیدند.

مشاور امور بانوان وزارت ارشاد گفت: باید تمام دستگاه‌ها برای به نتیجه رسیدن مصوبات عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند و با یک عزم ملی بتوانیم یک اجتماع سالک داشته باشیم در این مسیر تنها وزارت ارشاد مسئول نیست وزارت کشور،آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز باید با جدیت وارد عمل شوند.

شریعتی در مورد ایجاد محدودیت برای فعالیت بازیگران بدحجاب، تصریح کرد: در مورد هنرمندان وزارت ارشاد آنچه که مسئولیت داشته باشد را انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تجمع عفاف و حجاب مقابل وزارت ارشاد 4