پرسپولیس از راه آهن به ایستگاه مدعیان رسید / تساوی ملوان، سپاهان و فولاد مقابل حریفان/ استقلال خوزستان قهرمان نیم فصل شد


هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار به پایان رسید. درحساس ترین دیدار، پرسپولیس مقابل راه آهن برتری یافت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار به پایان می‌رسد. درحساس ترین دیدار، پرسپولیس مقابل راه آهن برتری یافت.

ملوان بندرانزلی 0 - سیاه جامگان 0 قوهای سپید انزلی از ساعت 14:15 در ورزشگاه تختی انزلی پذیرای شاگردان کاظمی هستند. امید سعیدفر، حسن یوسفی، مهدی شفیعی و سعید رحیمی مقدم تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند،هدایت مبینی هم ناظر داوری این بازی است.

 ملوان بندرانزلی: سرگئی پاشنکو، محمدحسین کنعانی، احمد آهی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محمد آبشک، سهیل رحمانی، مازیار زارع، سیاوش حق نظری و رضا درویشیسرمربی: حمید استیلی سیاه جامگان مشهد: محمد حسین عین افشار، سالار افراسیابی، سعید مهدی پور، احمد امیرکامدار، غلامرضا عنایتی، رضا شربتی، علیرضا نقی زاده، امیرحسین صدقی، مصطفی احمدی، حسین زامهران و بهروز افشار فروغیسرمربی: فرهاد کاظمی دقایق حساس: دقیقه 5 – پاس تودر احمد کامدار به رضا عنایتی رسید و او با پاسی استثنایی نقی زاده را صاحب توپ کرد و در حالی که نقی زاده با پاشنکو تک به تک شده بود نتوانست از سد پاشنکو عبور کند و ضربه او را پاشنکو با واکنشی سریع دفع کرد.

دقیقه 16 – ارسال ملوانی ها در محوطه جریمه سیاه جامگان با ضربه سر رضی پور روبرو شد اما این توپ را عین افشار مهار کرد.

دقیقه 22 –مازیار زارع و رضی پور با همکاری خود توپی را برای ماهینی کاشتند و وی نیز شوت محکمی را روانه دروازه سیاه جامگان کرد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36 – شوت راه دور انزلی چی ها بعد از مدت ها هواداران را به وجد اورد اما این توپ توسط دروازه بان سیاه جامگان مهار شد.

دقیقه 2+45 – موقعیت خطرناکی در آخرین دقیقه وقت های تلف شده نصیب سیاه جامگان شد اما رضا عنایتی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و این توپ به کرنر رفت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

دقیقه  59 – ضربه ایستگاهی ملوانی ها را مازیار زارع به سمت دروازه سیاه جامگان زد اما این توپ را عین افشار مهار کرد.

دقیقه 69 – ارسال ملوانی ها با ضربه سر احمد آهی موقعیت خطرناکی روی دروازه سیاه جامگان ایجاد کرد اما مدافعان این تیم توپ را دور کردند.

دقیقه 72 – درویشی موقعیت دیگری روی دروازه حریف مشهدی به وجود آورد اما ضربه سر وی به بیرون رفت.

دقیقه 75 – شوت روپای مازیار زارع از پشت محوطه جریمه سیاه جامگان به صورت خطرناکی از کنار دروازه این تیم به ییرون رفت.

دقیقه 77 – در حالی که رضی پور با فراری سریع مدافعان سیاه جامگان را جاگذاشته بود، با دروازه بان این تیم تک به تک شد اما ضربه وی را عین افشار به خوبی توانست دفع کند.

دقیقه 1+90 – محمد آبشک از پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و ضربه خطرناکی را روانه دروازه عین افشار کرد اما این توپ خطرناک با فاصله کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

راه آهن 0 - پرسپولیس تهران 2 شاگردان تارتار ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای قدس پذیرای سرخپوشان پایتخت هستند. شاهین حاج بابایی به همراه علیرضا ایلدروم، محمد راهی و یاسر همرنگ قضاوت این بازی را بر عهده دارند اسماعیل صفیری هم ناظر داوری این بازی است.

راه‌آهن تهرانایگور ننزیچ، حسین خیری، ابراهیم کریمی، سید احمد مهدی‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، میلاد محمدی، میلاد ابطحی، فرشاد فرجی،  بهادر عبدی و سباستین استراندوال و مهرداد محمدی.سرمربی: مهدی تارتار پرسپولیس تهرانسوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان و مهدی طارمی. درحاشیه  این دیدار: چند بنر در ورزشگاه نصب شده که به تیم پرسپولیس و هوادارانش خوشامد گفته است.

در حدود 50 دقیقه تا آغاز بازی، حدود 8 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

حدود 150 هوادار تیم راه آهن در ورزشگاه حاضر هستند.

پیش از شروع مسابقه مسئولین استادیوم برای سرگرم کردن تماشاچیان به پخش کردن موسیقی پرداختند.

برادران محمدی با شعار دوقلوهای پرسپولیسی از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شدند. برانکو، موسی سلامت را در آغوش گرفت و با او به خوش و بش پرداخت. مهرداد کفشگری، علی فاطمی و محمد رحمتی 3 بازیکنی بودند که قبل از بازی از لیست 18 نفره این تیم کنار گذاشته شدند.

سوشا مکانی قصد داشت با لباس زرد بازی کند که به دلیل همرنگ بودن پیراهنش با بازیکنان راه‌آهن از لباس مشکی استفاده کرده است.

حاج‌بابایی بعد از صحبتی که با کمکش داشت دقیقه 14 به فرشاد احمدزاده کارت زرد نشان داد که این مسئله با اعتراض بازیکن و خوردبین سرپرست پرسپولیس مواجه شد.

بعد از گذشت 20 دقیقه از بازی هنوز تعداد زیادی از تماشاگران پشت درب‌های ورزشگاه قدس هستند.

دقیقه 24 در حالی که تماشاگران پرسپولیس هادی نوروزی کاپیتان فقیدشان را تشویق می‌کردند نوروزی گلزنی کرد.

جایگاه خبرنگاران را افراد زیادی از اصحاب غیر خبرنگار پر کردند تا اصحاب رسانه به اجبار ایستاده بازی را دنبال کنند.

صادق‌پور مدیرعامل باشگاه راه‌آهن یزدان بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

برای نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه منظور شد.

 دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه نخست طارمی بعد از حرکت آکروباتیک درون محوطه روی زمین افتاد و معتقد بود که باید پنالتی گرفته شود اما حاج‌بابایی دستور به ادامه بازی داد.

با وجود اینکه پرسپولیس دو گل زده است اما هنوز تماشاگران این تیم از بازیکنانشان تقاضای گلزنی می‌کنند.

دقیقه 64 بعد از کرنر نوراللهی، طارمی روی زمین افتاد و معقتد بود باید برایشان پنالتی گرفته شود.

 طارمی که به دلیل مصدومیت از بازی تعویض شد روی نیمکتت ننشست و از برانکو اجازه گرفت و به رختکن رفت.

نیمه دوم چهار دقیقه وقت تلف شده داشت.

گزارش بازی:

فرشاد احمدزاده از پرسپولیس در دقیقه 14 کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 18: سانتر مسلمان از روی کرنر برگشت داده شد و در قوس محوطه جریمه به نوراللهی رسید که شوت سر ضرب او را فرشاد فرجی از روی خط دروازه راه‌اهن به کرنر فرستاد.

دقیقه 19: ضربه سر عالیشاه بعد از کرنر نورالهی توسط مدافعان راه‌آهن دفع شد.

دقیقه 22: نوراللهی از سمت راست محوطه جریمه راه‌آهن فرار کرد و بعد از سانتر زمینی که داشت طارمی مقابل دروازه ننزیچ توپ را به اوت زد.

 دقیقه 24 - در فعل و انفعال توپ در سمت راست زمین توپ پشت محوطه به طارمی رسید و این بازیکن بعد از کشیدن توپ به سمت راست با بغل پای فنی زیبایی دروازه ننزیچ را باز کرد تا هشتمین گل فصلش را زده باشد.

دقیقه 34: تعلل طارمی پشت محوطه یک فرصت خوب را از پرسپولیس گرفت.

دقیقه 39: ضربه آزاد مسلمان از چسبیده به محوطه جریمه توسط مدافعان راه‌آهن دور شد.

 دقیقه 41: ضربه مهرداد محمدی با تکل بلند بنگر راهی به دروازه پرسپولیس پیدا نکرد.

مهدی طارمی در دقیقه 44 دومین گل خود و پرسپولیس را به ثمر رساند.

نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر پرسپولیس پایان یافت.

دقیقه 48: شوت محکم عالیشاه با پای چپ را ننزیچ با کف دست از طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 58: در حالی که ننزیچ خروج ناموفقی داشت طارمی روی خط محوطه به توپ رسید اما پاس به عقب او را عالیشاه با ضربه‌ای کم قدرت به اوت زد.

دقیقه 63: شوت راه دور احمدزاده با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 69: عالیشاه از سمت راست محوطه جریمه فرار کرد تا پاس طارمی را دریافت کند اما در حالی که قصد داشت پاسخ طارمی را بدهد ولی ضربه کم قدرت او را ننزیچ در میانه راه قطع کرد.

دقیقه 70: برای نخستین بار در این بازی توپ به دستان مکانی خورد. شوت بغل پا منوچهری را دروازه‌بان پرسپولیس به راحتی در آغوش گرفت.

دقیقه 71: ضربه سر علی‌عسگر با فاصله کمی به اوت رفت.

دقیقه 74: سانتر مسلمان را رضائیان با ضربه سر راهی اوت کرد.

دقیقه 83: شوت ابطحی از فاصله 25 متری از کنار دروازه مکانی راه اوت گرفت.

دقیقه 84: پاس عالی طارمی را عالیشاه در موقعیت خوبی دریافت کرد و در حالی که می‌توانست پرسپولیس را به گل سوم برسانند همانند فرصت‌سوزی‌های قبلش از دست داد و به اوت زد.

این دیدار با برتری 2 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

ذوب آهن اصفهان 0 - استقلال خوزستان 1 شاگردان یحیی گل محمدی در یک بازی فینال گونه ساعت 15:15 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف آبی پوشان خوزستانی می‌روند. حمید حاج ملک به همراه قهرمان نجفی، فرهاد فروجی و سعید شمس این بازی را قضاوت می کند، حسین عسگری هم ناظر داوری این بازی است.

ذوب آهن:رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، اکبر صادقی، مسعود حسن زاده، قاسم حدادی‌فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، علی همام، حجت حق وردی، مهدی رجب زادهسرمربی: یحیی گل‌محمدی

استقلال خوزستان:خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، اصغرعاشوری، جلال عبدی، حسن بیت سعید، روح الله سیف اللهی، مهدی زبیدیسرمربی: عبدالله ویسی

در حاشیه این دیدار:

مسعود حسن‌زاده مهاجم تیزچنگ ذوب آهن مجددا در نوک حمله ذوبی‌ها  حضور دارد.

در ترکیب دو تیم 3 بازیکن خارجی از لبنان (علی حمام)، برزیل (فرناندو خسوس) و مالی (موسی کولیبالی) حضور دارند.

 2 تیم تا به حال 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که استقلال خوزستان در دو مسابقه به پیروزی رسیده است.در حالی که بازی ذوب آهن-استقلال خوزستان مهمترین بازی هفته است حدود 500 تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا می کند.

گزارش بازی:

دقیقه 18 : سانتر روح الله سیف اللهی به راحتی در دست رشید مظاهری قرار گرفت.

دقیقه 21 : شوت حکیم نصاری از فاصله 40 متری را رشید مظاهری به زیبایی از دروازه بیرون کشید.

دقیقه 24 : بازهم شوت دورقی از روی یک ضربه ایستگاهی را رشیدمظاهری به زیبایی گرفت و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.

دقیقه 29 : شوت بیت سعید به مدافعان ذوب آهن خورد و با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 30 : شوت دیدیدنی پهلوان از پشت محوطه جریمه را خسوس با یک سوپر واکنش به کرنر فرستاد.

دقیقه 33 : شوت اکبر صادقی را بازهم فرناندو خسوس به کرنر فرستاد تا ستاره تیمش در این هفته باشد.

دقیقه 40 : دریبل دو ظرفه فوق العاده مسعود حسن زاده باعث شد که در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما ضربه او آرامخ بود و به راحتی توپ را دفع کرد.

 دقیقه 50 : شوت حسن بیت سعید با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 60: شوت سیف اللهی  از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 66 : سانتر سیف اللهی را ادواردو سوراز به بیرون پاس داد و ضربه سر موسی کولی بالی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 74 : حرکات ترکیبی بازیکنان استقلال خوزستان و شوت سیف الهی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دست رشید مظاهری قرار گرفت.

در دقیقه 77 سانتر فوق العاده زهیوی  و ضربه سر دقیق زبیدی دروازه ذوب آهن را باز کرد تا استقلال خوزستان به اقتدار قهرمانی در نیم فصل اول را جشن بگیرد.

دقیقه 83 : رحیم زهیوی با یک شوت زیبا می رفت دروازه ذوب آهن را باز کرد اما رشید مظاهری در 2 مرحله توپ را دفع کرد.

دقیقه 93 : خسوس بازهم ناجی تیمش شد. شوت مسعود حسن زاده از دو قدیمی را به زیبایی دفع کرد و در برگشت شوت تبریزی را هم با یک سوپر واکنش دفع کرد تا ستاره بی چون و چرای تیمش لقب بگیرد.

دقیقه 94 : در یک رفت و برگشت توپ به حسن زاده رسید و شوت او با برخورد به دفاع های استقلال خوزستان به بیرون رفت.

این دیدار با برتری استقلال خوزستان پایان یافت.

پدیده خراسان 1 - سپاهان اصفهان 1 تیم فوتبال پدیده خراسان ساعت 14:45 در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان زردپوشان اصفهانی است. رضا عادل، علیرضا کناری، رسول دورقی و جواد شرفی تیم داوری این بازی هستند محمد علی فروغی هم نظارت این بازی را بر عهده دارد.

پدیده علیرضا حیدری،محمد حسین مرادمند،رضا ناصحی،حسین بادامکی،محسن یوسفی،مهدی خیری،میثم نقی زاده،ایگور پراهیچ،مسعود نظرزاده،محمد علی مردانی و رضا اطاقیسرمربی: رضا مهاجری سپاهان رحمان احمدی، محمد علی احمدی، محمد روشندل، وریا غفوری، سعید قائدی فر- علی کریمی، میلاد سرلک، فوزیل موسی اف، رسول نویدکیا- مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبریسرمربی : ایگور استیماچ

در حاشیه این دیدار: شاگردان رضا مهاجری که در هفته سیزدهم قافیه را سه بر یک در ورزشگاه فولادشهر به سبزپوشان اصفهانی باختند در ایستگاه پایانی دور رفت رودرروی طلایی‌پوشان دیار نصف جهان قرار خواهند گرفت. در فاصله دیدار با دو نماینده اصفهان آنها یک شکست سنگین دیگر را نیز برابر تیم استقلال خوزستان متحمل شده‌اند تا با پذیرش دومین باخت پیاپی و دریافت 6 گل در دو مسابقه در شرایطی نه چندان مساعد به مدافع عنوان قهرمانی برسند.

 آخرین تقابل دو تیم در مشهد در فصل گذشته برای سپاهان مصادف با پایان یک بحران کوچک بود. هنوز چند هفته‌ای از آغاز لیگ چهاردهم نگذشته بود که باشگاه اصفهانی صلاح را بر آن دید تا پس از یک باخت نسبتاً سنگین به نفت تهران که با سه تساوی پیاپی برابر تیم‌های فولاد، ذوب‌آهن و ملوان ادامه پیدا کرد به همکاری چند ‌ساله خود با زلاتکو کرانچار پایان دهد.

 هادی عقیلی در ترکیب اولیه سپاهان حضور ندارد و علی احمدی و محمد روشندل زوج دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دهد.

در تیم پدیده رضا اطااقی بازیکنی که کمتر نامش را شنیده‌ایم از ابتدای بازی به میدان رفته است.

محمدعلی احمدی مدافع سپاهان به طور غیرمنتظره‌ای در ترکیب امروز تیمش مقابل پدیده حاضر است.احمدی که به تازگی با سپاهان قرارداد بسته در بازی مقابل پدیده در غیاب هادی عقیلی و عبدالله کرمی به میدان رفته و در همان نیمه اول اولین کارت زرد  دریافت کرد.

رحمان احمدی در دقیقه 36 بازی روی ارسال از سمت چپ آسیب دید اما در حالی که کادرفنی سپاهان نگران وی شده بود، بلند شد و به بازی ادامه داد.

شهاب گردان و هادی عقیلی روی نیمکت خوش و بش کرده و می خندیدند. 

گزارش بازی: دقیقه 8 : سانتر رسول نویدکیا با ضربه سر از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23 : سانتر زیبای خلعتبری را فوزیل موسی اف در دو قدیمی دروازه به بیرون زد تا بهترین موقعیت سپاهان برای زدن گل اول از دست برود.

دقیقه ۳۳: سانتر زیبای یوسفی را رحمان احمدی که مسلط از دروازه بیرون آمد گرفت.

دقیقه ۳۸: مهدی خیری که از بین دو بازیکن سپاهان حرکت کرد و به سمت دروازه می رفت با پرچم آفساید کمک داور روبرو شد.

دقیقه 45 - پاس درعمق خلعتبری به مهدی شریفی رسید و عین ناآمادگی گلر پدیده مهدی شریفی با بغل پا و یک شوت محکم دروازه حریف را باز کرد.

دققیه 46: شریفی با اشتباه مدافعین پدیده توپ را گرفت و آن توپ را در محوطه جریمه به شکل زمینی زد که توپش با فاصله زیادی بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با برتری 1 بر صفر سپاهان پایان یافت.

دقیقه ۵۲: علیمردانی درحالی که با رحمان احمدی تک به تک شده بود با اعلام آفساید از سوی کمک داور روبرو شد‌.

دقیقه ۵۴: مهدی خیری تک به تک را به بیرون زد.

دقیقه ۵۶: سانتر زمینی خلعتبری را دروازه بان به سختی گرفت این درحالی بود که مدافع پدیده مصدوم روی زمین افتاده بود.

دقیقه ۶۱: بازی لحظاتی به دلیل مصدومیت مسعود نظر زاده متوقف شد.

دقیقه ۶۶: شوت علی مردانی در محوطه جریمه را رحمان احمدی دفع کرد.

دقیقه ۶۸: شوت پشت محوطه ایگور روی پرتاب اوت با اختلاف نسبتا کم از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: اوت عباسیان با ضربه سر شاکری مواجه شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت‌.

معین عباسیان که در دقایقی پیش به میدان آمده بود پاس ناصحی را از فاصله نزدیک با نوک پا در دقیقه 86 به گل مساوی تبدیل کرد تا ورزشگاه به حالت انفجار دربیاید.

دقیقه ۹۲: سپاهانی ها اعتقاد داشتند روی پاپی خطای پنالتی صورت گرفت و داور وسط معتقد بود پنالتی شده همه بازیکنان دو تیم به سمت کمک داور رفتند اما کمک داور چنین اعتقادی نداشت و داور نظر کمک خود را پذیرفت.

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گسترش فولاد 1 - فولاد خوزستان 1 تیم گسترش فولاد ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی گسترش به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود. سید مهدی سیدعلی، جواد مداح، علی دودانگه و کمیل غلامی داوران این بازی هستند، ابراهیم میرزا بیگی ناظر داوری این بازی است.

گسترش فولاد تبریز: گئورگیف ، امیدنظامی پور، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، امیدنظامی پور، مگنو، امین درویشی، محمد ابراهیمی، داریوش شجاعیان، شهرام گودرزیسرمربی: فراز کمالوند فولاد خوزستان: علی سلیمی، محمدرضا خانزاده، مساریچ، بهمن کامل ، مهرداد جماعتی،، چاگو، مهدی بدرلو، عبدالله ناصری، امیرحسین فشنگچی، حسین ابراهیمی، مهدی دغاغلهسرمربی: دراگان اسکوچیچ در حاشیه  این دیدار: این اولین بار است که عبدالله ناصری در ترکیب فولاد قرار می گیرد.

اسماعیل شریفات به دلیل مصدومیت و ساسان انصاری به دلیل محرومیت در این بازی غایب هستند.

ایوب کلانتری که سابقه حضور در فولاد خوزستان را دارد در این بازی برابر تیم سابقش نیمکت نشین است.

گزارش بازی:

دقیقه ٧: کرنر داریوش شجاعیان روی سر نصرتی فرود آمد اما ضربه این بازیکن را سلیمی دریافت کرد.دقیقه ١٧: شوت از راه دور محمدامین درویشی با اختلاف کم از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ٢٦: علیرضا سلیمی توانست موقعیت تک به تک ابراهیمی را به خوبی دفع کند.

دقیقه ٢٦: سانتر مصطفی اکرامی از سمت چپ را محمد ابراهیمی باضربه سر به سمت دروازه فولاد روانه کرد اما توپ جایی رفت که سلیمس انتظارش را داشت.

دقیقه ٣٠: شوت ازراه دور ناصری با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ٣١: این بار شوت از راه دور مگنو باتیستا با اختلاف زیاد از دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ٣٣: شوت از راه دور حسین ابراهیمی درآغوش گیورگیف قرار گرفت.

 دقیقه ٤٤ : ضربه آزاد فشنگچی به درون محوطه جریمه رفت اما کسی از فولادی ها نبود تا از این توپ استفاده کند.

دقیقه ٤٩: شوت مهدی دغاغله در حالت تک به تک را گیورگیف برگشت داد.

دقیقه ٥٠: شوت شهرام گودرزی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ٥١: محمد ابراهیمی سانتر هم تیمی خود را در حالت تک به تک عالی به بیرون فرستاد.

دقیقه ٥٢: ضربه شجاعیان با پای چپ با اختلاف بسیار به بیرون رفت.

دقیقه ٥٥: شوت از راه دور مگنو در آغوش سلیمی آرام گرفت.

دقیقه ٦٠: کرنر حسین ابراهیمی و ضربه سر خانزاده به بیرون رفت.

محمد ابراهیمی در دقیقه 70 پس از دریبل علی سلیمی سانتر دقیقی روی سر سعید دقیقی انجام داد و این بازیکن توانست با یک ضربه سر دروازه بدون دروازه بان فولاد را باز کند.

حسین ابراهیمی در دقیقه 94 برای فولاد گلزنی کرد.

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پرسپولیس از راه آهن به ایستگاه مدعیان رسید / تساوی ملوان، سپاهان و فولاد مقابل حریفان  *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کنفرانس:سپاهان و پرسپولیس - ملوان و استقلال اهواز