ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مخالفت اتحادیه باشگاه های فوتبال اروپا با طرح اینفانتینو


مخالفت اتحادیه باشگاه های فوتبال اروپا با طرح اینفانتینوایرنا/ اتحادیه باشگاه های فوتبال اروپا با طرح پیشنهادی رئیس جدید فیفا در مورد افزایش تیم های جام جهانی مخالفت کرد.
این اتحادیه ضمن تبریک انتخاب جیانی اینفانتینو به ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کرد اینفانتینو به عنوان دبیرکل اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به خوبی عمل کرده و فرصت را مغتنم شمرده بار دیگر از وی به خاطر همکاری سازنده و اصلاحات وی در سال های اخیر تشکر می کند.
این اتحادیه افزود: انتظار داریم با وی به عنوان رئیس فیفا به نحو دمکراتیک، شفاف و ثمربخش همکاری کنیم. اتحادیه باشگاه های اروپا که جزو ذینفعان مهم فوتبال است، تمایل دارد که با کمک فیفا، آینده فوتبال را از طریق ورود مستقیم به روند تصمیم گیری در تمام مسائلی که بر این ورزش حرفه ای تاثیر می گذارد، شکل دهند.
اتحادیه باشگاه های اروپایی، مخالفت خود را برای افزایش تیم های جام جهانی از 32 تیم به 40 تیم اعلام کرد.
کارل هاینس رومینیگه رئیس اتحادیه فوتبال اروپا گفت: همه افراد و باشگاه ها و اتحادیه های ملی و بین المللی در قبال بازیکنان مسئولیت دارند. ما به نقطه ای رسیده ایم که دیگر نمی توانیم بازیکنان را بیش از این به زحمت بیندازم، بلکه باید به آنها کمک کنیم. فیفا باید مسئولیت خود را در برابر سلامت بازیکنان انجام دهد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
حواشی جلسه اتحادیه باشگاه های فوتبال