سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چرا نمی توانیم در تلگرام پیام ارسال کنیم ؟ (رفع مشکل REPORT SPAM )


لام به همه کاربران سایت پی سی نیوز در این پست قرار داریم مطلاب بروز شده درباره چرا نمی توانیم در تلگرام پیام ارسال کنیم ؟ (رفع مشکل REPORT SPAM )  را  برای شما به اشتراک بگذارم امید وارم که مورد پسند شما عزیزان باشد

یکی از کاربران در قالب تیکت این پرسش را مطرح کردند که هنگام فرستادن پیام در تلگرام پیغام  Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment نمایش داده می شود . اگر حساب کاربری فیس بوک داشته باشید حتما با این پیام روبرو شده اید .طبق گفته ی تلگرام هنگامی که کاربران پیام ناخواسته ای پشت سرهم به افراد ناشناس ارسال کند،ما محدودیت هایی را اعمال میکنیم،حساب گزارش شده فقط میتواند به افرادی پیام ارسال کند که شماره ی او را به عنوان مخاطب در گوشی ذخیره کرده باشد.این بدان معنیست که اگر شما تصادفاً  با افرادی که نمیشناسید ارتباط برقرار کنید و پیامی برایش ارسال کنید ممکن است توانایی انجام دادنش را در آینده از دست بدهید.همانگونه که متوجه شدید دلیل این مشکل این است که حساب شما به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش شده است.در واقع شما به فردی پیام ارسال کردید که شما را نشناخته و یا به هر دلیل دیگر شما را به عنوان مزاحم گزارش داده است.راه حل چیست ؟ با من همزاه باشید .

از نظر شرکت تلگرام، “ناشناس” یعنی شخصی که شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره ندارد. شما در نرم افزار تلگرام می توانید حتی به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما اینکار را انجام می دهید پیام شما به همراه دو گزینه ی Add Contact و Report Spam و یا در نسخه های تلگرام دسکتاپ یا همان نسخه PC با گزینه های Report Spam و Hide به طرف مقابل نمایش داده می شود. که مخاطب می تواند بسته به تصمیمی که در آن لحظه می گیرد پیام شما را اسپم Spam گزارش کند یا نکند.

1 چرا نمی توانیم در تلگرام پیام ارسال کنیم

کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا همان هرزنامه از جانب چند فرد مختلف صورت بگیرد، آنگاه تلگرام حساب کاربری شما را به عنوان یک استفاده کننده غیر معمول در سرورهای خود ثبت می کند و در صورت تکرار این عمل برای شما پیغامی به این مضمون ارسال می کند:“Sorry. you can only send messages to mutual contacts at the moment”“متاسفیم، شما در حال حاضر فقط می توانید پیام ها را به مخاطبین متقابل ارسال کنید.”

2 چرا نمی توانیم در تلگرام پیام ارسال کنیم

شما از آن پس تنها می توانید به افرادی که شماره ی شما را در گوشی خود ذخیره دارند پیام بفرستید. البته لازم به ذکر است که این محدودیت برای کسانی که رفتار سوء از خود نشان می دهند و یا از تلگرام به عنوان وسیله ای برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند و برای آسایش دیگر کاربران در نظر گرفته شده است. تلگرام همچنین برای شماره هایی که یک پیغام را به بیش از ۴۰ نفر ارسال کنند محدودیت قایل شده و این هم حالت دیگری از رفتار سوء و تبلیغ محسوب می گردد.

رفع مشکل اسپم شدن در تلگرامتلگرام به صورت پیش فرض بعد از بازه زمانی ۷ روزه این مشکل را رفع می کند البته باید به یکسری از نکات هم توجه داشته باشید . هر زمانی پیام مورد نظر را مشاهده کردید از ارسال متن و تصویر برای کاربرانی که نمیشناسید اجتناب کنید تا از دوباره این مشکل بوجود نیاید . به هیچ وجه در زمان مشخص شده تا جاییکه امکان دارد پیام برای مخاطبانی که شماره تماس آنها در تلفن شما ذخیره است ارسال نکنید .

راه حل دوم استفاده از ایمیلی می باشد که برای رفع این مشکل تلگرام در اختیار کاربران قرار داده است . طبق گفته تلگرام برای این مشکل شما باید شماره موبایل مسدود شده خود را با کد بین الملی یعنی +۹۸   با موضوع SPAM در قسمت موضوع ایمیل به ادرس ایمیل [email protected]  ارسال نمایید . برای انجام اینکار می توانید از تصویر زیر کمک بگیرید .

3 چرا نمی توانیم در تلگرام پیام ارسال کنیم

آخرین بروز رسانیدوشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۱۶


ویدیو مرتبط :
کانال تلگرام ما برای رفع مشکل اندروید و کامپیوتر شما