سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چرا عکاس ها بهترين همسران دنيا هستند؟


همشهري/ عکاس ها نگاه منحصر به فردي به دنيا دارند. اين نگاه باعث مي شود آن ها قادر باشند براي ارتباطات بلندمدت به جذاب ترين افراد تبديل شوند. اگرچه اين افراد بيشتر زمان خود را با دوربين مي گذرانند ولي مي تواند باعث شوند حواس تان روي هنر مورد علاقه شان متمرکزش شود.

اگر شريک زندگي شما يک عکاس است، احتمالا در رابطه با چيزهايي که آن ها را فوق العاده مي کند، مطلع هستيد. با اين وجود بازخواني اين ويژگي هاي خوب، ايده خوبي است، زيرا باعث مي شود مجددا درک کنيد چقدر خوش شانس هستيد. فردي که شريک زندگي او يک عکس است به راحتي مي تواند شهادت بدهد که زندگي اش نسبت به بسياري از افراد ديگر اصلا خسته کننده نيست.

عکاس ها به اين 11 دليل همراه خوبي در زندگي مشترک هستند

زماني که يک عکاس دوربينش را در کنارش دارد، هر تجربه اي مي تواند به يک ماجراجويي تبديل شود. آن ها به کساني که عکاس نيستند نيز در فهم قدرت تحول آفريني از طريق لنز دوربين کمک مي کنند. با استفاده از همه اين مهارت ها و صفات طبيعي، جاي تعجب ندارد که بسياري از مردم معتقدند که عکاس ها يکي از بهترين همسران هستند.

1- خلاق هستند

يک عکاس براي رشد در حوزه فعاليت خود نياز به خلاقيت دارد و ميزان خلاقيت او به طور معمول فراتر از عکس هايش مي رود. عکاس ها ايده هاي بسيار خلاقانه اي براي سرزنده نگه داشتن رابطه عاشقانه در ارتباط با همسران شان دارند. آن ها هم چنين قادر هستند رويکردهاي خلاقانه اي براي هر چيزي داشته باشند؛ از حل مشکلات گرفته تا چيدمان وسايل خانه.

2- به جزييات بسيار ريز، توجه مي کنند

آيا کسي که هرگز به مدل موي شما يا تغييرات اتاق نشيمن خانه توجه ندارد، اساس مي تواند دل نشين باشد؟ خوشبختانه يک عکاس، هرگز از توجه به جزييات غافل نمي شود، زيرا ساعت ها براي تجزيه و تحليل دقيق هر چيزي براي گرفتن بهترين عکس هاي ممکن، وقت صرف مي کند. اين ويژگي آن ها را به همراهاني ويژه براي کساني که به جزييات توجه مي کنند، تبديل مي کند.

3- خود را وقف اين کار کرده اند

عکاس بودن از بيرون از اين حرفه فوق العاده به نظر مي رسد اما واقعيت اين است که حرفه اي بسيار دشوار است. اگر شريک زندگي شما درآمد خود را از اين راه به دست مي آورد، مي توانيد مطمئن باشيد که مي تواند همان گونه خود را وقف زندگي مشترکش با شما کند.

4- مي توانند شما را در بهترين حالت به تصوير بشکند

يک عکاس واقعا حرفه اي مي تواند بهترين نور و زاويه را براي عکس گرفتن از يک فرد تشخيص دهد. اين کار مي تواند به شما کمک کند خود را از زاويه اي ديگر مشاهده کنيد. محققان تخمين زده اند که تقريبا 85 درصد مردم خود را دست کم مي گيرند. مطالعاتي در بريتانيا نشان داد که زنان جوان تر بيشتر از ديگران از ظاهر خود ناراضي هستند. داشتن يک شريک زندگي عکاس که عکس هاي فوق العاده اي از شما مي گيرد، راهي بسيار خوب براي افزايش اعتماد به نفس و عزت نفس در شماست.

5- همه چيز را مستند مي کنند

بسياري از مردم از اينکه نتوانسته اند از قسمت هاي عمده زندگي خود عکس بگيرند، ناراحت هستند؛ اما وقتي همراه و شريک زندگي شما عکاس باشد شما در اين باره هيچ نگراني اي نخواهيد داشت. اين اشخاص همواره به اهميت ضبط هر چيزي فکر مي کنند. عکاس ها احتمالا بسيار بيشتر از ديگران، عکس هايي را که از بهترين لحظات زندگي خود داشته اند، چاپ مي کنند. احاطه شدن با اين گونه خاطرات مي تواند به حفظ روحيه شما کمک کند و يادآوردي از شور مشترک در زندگي تان باشد.

6- قدردان هستند

يک عکاس خوب مي داند که بهترين تصاويرش از سه جزء ساخته شده اند: الهام، مهارت و شانس. هر عکاسي که تاکنون از صحنه هاي جذاب تصويربرداري کرده، مي داند اين کار هم مانند حس قدرداني است. اين قدرداني به خاطر لحظات کوچکي از زندگي، احتمال به روابط مابين شما نيز سرازير خواهدشد. عکاس ها توانايي فهميدن اين را دارند که هر بعد ديگري از زندگي آن ها نيز از مخلوطي از مهارت، الهام و شانس ساخته شده است.

7- شوخ طبع هستند

عملا غيرممکن است که فردي به عنوان عکاس بدون توانايي خنديدن در اين حرفه باقي بماند. براي اغلب عکاس هاي حرفه اي در جهان گاهي اوقات به اشتباه پيش آمده که بعد از اتمام عکاسي از يک سوژه، همه عکس ها را پاک مي کنند. تنها راه براي اينکه از اين بابت آسيبي نبينند و از سرزنش کردن خود رها شوند، اين است به فرصت هاي از دست رفته و اشتباه انجام شده، بخندند. اين کار، يعني تلاش براي يافتن ابعاد خنده دار يک واقعه، باعث مي شود عکاس ها توانايي خنده دار نشان دادن ساير اشتباهات ساده در زندگي را داشته باشند. اين قطعا يک ويژگي مطلوب براي شريک زندگي شماست.

8- دائما در حال يادگيري هستند

هيچ کس نمي تواند ادعا کند همه چيز را در رابطه با هنر عکاس مي داند. با توجه به اين موضوع، کساني که واقعا به عشق و علاقه خود به عکاس متعهد هستند، دائما به دنبال اطلاعات جديد در اين مورد هستند. اين کار در قالب خواندن کتاب هاي جديد ،کلاس رفتن يا به طور ساده، تجربه کردن فرايندهاي جديد و ثبت نتايج آن رخ مي دهد.

اين عشق و علاقه يادگيري در رابطه با عکاسي، اغلب به بسياري از حوزه هاي ديگر نيز سرايت مي کند. داشتن يک شريک زندگي که همواره دوست دارد اطلاعات جديدي کسب کند، روابط شما را جالب تر خواهد کرد. به عنوان يک امتياز ويژه، شريک زندگي شما احتمالا به همان اندازه، براي يادگيري مهارت هاي عاطفي، زناشويي و مکالمه اي علاقه مند خواهد بود و اين مي تواند روابط شما را بهتر و گرم تر کند.

9- نسبت به نيازهاي ديگران حساس هستند

يک عکاس مجبور است بداند چگونه حال ديگران را در زمان هاي دشوار بهبود بخشد. مي توان عکاس هايي را مثال زد که عکس هاي آتليه اي مي گيرند. عکاس ها بايد براي راحتي هر يک از مشتريان خود، با حساسيتي زياد، حالت هاي بدن شان را تنظيم کنند و تصاوير ويژه اي از آن ها ثبت کنند. حساسيتي مشابه در آن ها به شما نيز در زندگي کمک خواهدکرد، زيرا شريک زندگي شما با احساسات شما هماهنگ تر خواهدشد و قدرت انطباقش با مسائل در شرايط حساس نيز بهتر خواهدبود.

10- مي توانند در هر چيزي زيبايي پيدا کنند

عکاس ها مي دانند که هر سوژه اي، از يک گلزار رنگارنگ گرفته تا يک ساختمان مخروبه قديمي، زيبايي هايي دارد. اين بدين معناست که آن ها براي استفاده از توانايي هاي خود براي کشف زيبايي ها، حتي در حاشيه هاي زندگي، تلاش مي کنند. اين ويژگي مثبت هر روز را براي انسان جذاب تر مي کند. شريک زندگي عکاس شما، مطالبي را به شما گوشزد خواهد کرد که هرگز به آن فکر نکرده ايد و حتي در بدترين روزهاي زندگي تان، او، شما را پرفروغ خواهدديد. با حضور يک عکاس در کنارتان، از دست دادن تمام زيبايي هاي اطراف تان و زيبايي هاي درون تان غيرممکن خواهدبود.

12- براي مردم جذاب تر از ديگران هستند

پروفسور سکات بري کافمن، در مطالعه اي در دانشگاه پنسيلوانيا از ماهيت سرسختانه عکاس ها سخن مي گويد. او در يک مطالعه نشان داده است که عکاس ها براساس کار خلاقانه شان در ميان مردم، فوق العاده جذاب ديده شده اند. چه چيزي باعث چنين تفسيري در تحقيقات شد؟ دلايلي که عکاس هاي حرفه اي را افرادي جذاب تر از ديگران در نزد مردم به تصوير مي کشد، 10 ويژگي شخصيتي اي بود که در بالا ذکر شد.


ویدیو مرتبط :
تجلیل از همسران جانبازان بیمارستان ثاراله (همسران ماه)