دو بازیگر بالیوودی دیگر به فیلم «سلام بمبئی» پیوستند


دو بازیگر بالیوودی دیگر به فیلم «سلام بمبئی» پیوستندمهر/ پونام دیلون و دالیپ تاهیل بازیگران سینمای هند به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور پیوستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، پونام دیلون و دالیپ تاهیل دو بازیگر سینمای هند به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی پیوستند. این فیلم نخستین محصول مشترک سینمای ایران و هند به شمار می آید و پیش از این بازیگران هندی دیگری چون دیا میرزا و گلشن گرورو با این پروژه سینمایی قرارداد بسته بودند.
تا کنون ۳۰ درصد از فیلمبرداری پروژه سینمایی «سلام بمبئی» انجام شده و محمدرضا گلزار، دیامیرزا و گلشن گروور مقابل دوربین حسن پویا رفته اند. پونام دیلون و دالیپ تاهیل بازیگران تازه پیوسته به این فیلم سینمایی نقش مادر و پدر دیا میرزا کاراکتر اصلی فیلم «سلام بمبئی» را بازی می کنند.
این دو بازیگر تازه پیوسته به گروه سینمایی «سلام بمبئی» نقش تاثیرگذار در جریان قصه دارند و به همین دلیل است که تصمیم گرفته شد تا برای این دو نقش از چهره های سرشناس سینمای هند دعوت به همکاری شود. همچنین دالیپ تاهیل علاوه بر حضور در سینمای بالیوود،تجربه بازی در سینمای هالیوود را نیز دارد.
فیلم «سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.
علاوه بر بازیگران هندی محمد رضا گلزار، بنیامین بهادری و بهروز چاهل از بازیگران ایرانی هستند که در این فیلم سینمایی بازی می کنند.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
تهیه کننده فیلم سلام بمبئی: حضور آیشواریا منتفی شد!!!