سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تجاوز 2 هواپیمای جاسوسی صهیونیستی به آسمان لبنان


تجاوز 2 هواپیمای جاسوسی صهیونیستی به آسمان لبنان

تسنیم/ دیروز نیز دو هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی با نقض تمامیت ارضی لبنان، ساعت ها به گشت‌زنی در آسمان این کشور پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در ساعت 10 صبح دیروز (جمعه) یک هواپیمای جاسوسی دشمن صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان از فراز منطقه کفرکلا وارد این کشور شده و اقدام به گشت‌زنی بر فراز مناطق بقاع غربی و جنوب کرد. . این هواپیما در ساعت 15 از الناقوره حریم هوایی لبنان را ترک کرد.

همچنین خبرگزاری لبنان از نفوذ یک هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی از نوع (m-k) به حریم هوایی لبنان و پرواز در مناطق حاصبیا، العرقوب و ارتفاعات جبل الشیخ خبر داد.

پنج شنبه شب نیز دو فروند هواپیمای ارتش رژیم صهیونیستی حریم هوایی بیروت پایتخت لبنان و منطقه بقاع را نقض کردند.

بنا به بیانیه فرماندهی ارتش لبنان یک فروند هواپیمای جاسوسی اسرائیل با تجاوز به حریم هوایی لبنان ، بر فراز شهرک کفر کلا به پرواز در آمد و در آسمان مناطق ریاق ، بعلبک و هرمل در منطقه بقاع به گشت زنی پرداخت و سپس حریم هوایی لبنان را از شهرک رمیش ترک کرد.

یک هواپیمای جاسوسی دیگر اسرائیل نیز در اقدامی مشابه حریم هوایی شهرک علما الشعب را نقض و با پرواز در آسمان بیروت و نواحی اطراف ان و چند منطقه در جنوب ، از شهرک رمیش حریم هوایی این کشور را ترک کرد.


ویدیو مرتبط :
سقوط پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان