ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گاف «ویکی‌پدیا» پیش از معرفی زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال + عکس


به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه اینترنتی دانشنامه ویکی‌پدیا شب گذشته تحت تأثیر اخبار و گزارش‌هایی قرار گرفته بود که از انتصاب زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید حکایت داشتند.

گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب اسطوره فرانسه به عنوان جانشین رافائل بنیتس شب گذشته (دوشنبه) به حقیقت پیوستند و زیدان همان‌طور که در بسیاری از گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی عنوان شده بود، هدایت کهکشانی‌ها را برعهده گرفت.

خبر انتصاب زیدان در ساعت 22 به وقت تهران روی خروجی سایت‌هایی همچون آس و مارکا قرار گرفت، هرچند ویکی‌پدیا ساعاتی قبل از تمامی رسانه‌ها نام زیدان را به فهرست سرمربیان تاریخ باشگاه رئال مادرید اضافه کرده بود.

زیدان در نهایت سرمربی رئال شد اما عجله ویکی‌پدیا برای معرفی او سوژه رسانه‌ها و به عنوان بهانه‌ای برای محتمل‌تر بودن رخ دادن این اتفاق جلوه داده شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نگاهی به ویکی پدیا