سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه کوثر: بسیج، جناحی وسیاسی کار نیست


حجت الاسلام عسگربیگی درآیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کوثرافزود: بسیج مایه افتخار و عزت ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: خدمت بی منت بسیج در تمامی عرصه ها بخصوص در محرومیت زدایی مناطق محروم و پیشروبودن در احیای اقتصاد مقاومتی وعرصه سازندگی مایه مباهات است.
وی تاکید کرد : فعالیت های فرهنگی، تربیتی، نظامی وعقیدتی بسیاری توسط بسیج در راستای حفظ انسجام وجلوگیری ازتوطئه های دشمنان انجام یافته است که قابل تقدیر است.
خطیب جمعه کوثر با اشاره به حوادث اخیرتروریستی درفرانسه، ادامه داد: امروز پرورش دهندگان تروریسم خود گرفتار اعمال غیر انسانی تروریست ها شده اند.
وی تاکید کرد: اسلام هراسی اولین گام تروریست های داعش وهدف آنها ریشه کن کردن اسلام در سطح بین الملل است.
حجت الاسلام بیگی با اشاره به جنایات داعش در سوریه و عراق گفت: این جنایات درحالی است که هیچ یک از دولت های غربی و اروپایی به آن توجهی ندارند.
وی بااشاره به امنیت بالای ایجادشده درایران گفت: افتخار می کنیم که مردم سالاری دینی در ایران اسلامی منجر به امنیت شده است و این مرهون ولایت فقیه و مردمی است که با ولایت بوده و هستند و خواهند بود.
وی در پایان، خود و دیگران را به تقوای الهی دعوت کرد.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7123/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار بسیج اساتید دانشگاه رازی با امام جمعه کرمانشاه