ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گارسیا: همه بازیکنانم خیلی دقیق عمل کردند/ حیف که هواداران نبودند


به گزارش خبرگزاری فارس، رودی گارسیا سرمربی آ.اس‌رم ایتالیا پس از آنکه شاگردانش در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم کالچو در حساس‌ترین دیدار این هفته در دربی رم مشهور به دلا کاپیتاله مقابل لاتزیو با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند از عملکرد خوب آنها تقدیر و تشکر کرد.

گارسیا پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه بازیکنانم بسیار دقیق عمل کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم. ما تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستم که نقاط ضعف آنها چیست.از بازی راضی هستم زیرا برنامه این بود که ابتدا گل بزنیم سپس دست به ضد حمله بزنیم که در این کار موفق شدیم.

دربی دلا کاپیتاله که همیشه جنجال‌های زیادی را به همراه دارد و تاریخ این دربی شاهد و گواه آن است این بار هم هیجان انگیز شد، هر چند خطای بسیار خطرناک سناد لولیچ روی محمد صلاح باعث نگرانی رمی‌ها شد.

سرمربی گرگ‌ها درباره خطایی که روی صلاح انجام شد گفت: اگر استخوانی نشکسته باشد معجزه‌ای صورت گرفته است.

وی افزود: حیف که هواداران نبودند. بازیکنانم واقعا خوب عمل کردند چون اهمیت این مسابقه را درک کردند. متوجه بودیم که دربی است، به همین خاطر به بازیکنان تبریک می‌گویم.

گارسیا درباره عملکرد بازیکنانش گفت: امشب فقط یک بازیکن شاخص نبود، خوشحالم که بازیکنانی مثل ناینگولان، ژکو، مانولاس می‌توانند تیم را رهبری کنند و کاری کنند تا همه با نهایت توانشان بازی کنند.

سرمربی قرمز‌های پایتخت‌نشین در پایان درباره پنالتی جنجالی که داور بازی برای رم اعلام کرد گفت: در خصوص جنجال های بوجود آمده در مورد پنالتی، خطایی که بازیکن لاتزیو روی ژکو انجام داد روی خط محوطه بود و خط هم بخشی از محوطه جریمه است. اما من کاری به این مسائل ندارم، عملکرد تیم برایم مهم است.

تیم آ.اس‌رم با این پیروزی 26 امتیازی شد و در همان رده سوم ماند.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
سرعت عمل دزدی حیف نون