سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوگل در پی آموزش دو میلیون توسعه دهنده اندروید در کشور هند است


گوگل در پی آموزش دو میلیون توسعه دهنده اندروید در کشور هند است

گوگل امروز خبر می دهد که تصمیم دارد دانش مهندسی را کشور چین گسترش دهد. بخشی از این برنامه، مشمول پروژه ای می شود که در آن قرار است تا مقطع زمانی سه سال آینده، به ۲ میلیون توسعه دهنده اندروید آموزش هایی حرفه ای داده شود.

برای تحقق بخشیدن به چنین هدفی، شرکت یاد شده خبر می دهد که تصمیم به آغاز یک همکاری با بیش از ۳۰ دانشگاه در کشور هند دارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سزار سنگوپتا (Caesar Sengupta) یکی از معاون ارشد توسعه کروم و اندروید در همین رابطه می گوید: «گوگل در هند با ۴ کارمند در سال ۲۰۰۴ آغاز به کار کرد اما حالا، یکی از بزرگ ترین شعب این شرکت در خارج از ایالات متحده را دارد و از ۱۷۰۰ کارمند برخوردار است. در این میان تلفن های هوشمند در سال های اخیر، میلیون ها کاربر هندی را برای اولین بار به جهان آنلاین آورده اند.»

در میانه ماه سپتامبر بود که شرکت گوگل خبر داد می خواهد در ۴۰۰ ایستگاه قطار در کشور هند، اینترنت رایگان عرضه نماید. امروز ایستگاه بمبئی به عنوان اولین ایستگاه قطار، به وای فای رایگان گوگل مجهز شده است.

ماه گذشته همچنین گوگل یک بروز رسانی را برای مرورگر کروم عرضه نمود که به کاربران اجازه می دهد در مصرف دیتا تا ۷۰ درصد صرفه جویی نمایند. هند و اندونزی اولین کشورهایی بوده اند که از این بروز رسانی برخوردار گشته اند و باید خاطر نشان کرد که مدتی پیش تماشای یوتوب به شکل آفلاین هم در اختیار کاربران هندی قرار گرفته بود.

منبع: VentureBeat

برچسب‌ها:اندرویداینترنت رایگان گوگلتوسعه دهنده اندرویدساندر پیچایگوگلهند

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
پیشنمایش بخش توسعه دهنده اندروید M