ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاپیتان تیم استقلال خوزستان: تیم ما به کمتر از قهرمانی قانع نبود


عبدالهادی خنیفر جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پس از قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد: تیم ما بازی خوب و پرهیجانی را ارائه داد و با استفاده بهتر از موقعیت ها توانست به دو گل با ارزش دست پیدا کند.
وی افزود: لیگ امسال لیگ پویایی بود و حاشیه های کمی داشت و هر چه به سمت هفته های پایانی پیش رفتیم رقابت ها حساس تر و جذاب تر شد.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان ادامه داد: تیم جوان ما در بین تیم های مدعی و صاحب نام حرف های زیادی برای گفتن داشت و از ابتدای فصل با اقتدار در بالای جدول جای گرفته و یه حریف سرسختی برای تیم های مدعی قهرمانی تبدیل شده بود.
وی بیان کرد: تیم ما در رقابت های باشگاه های آسیا نیز تلاش دارد نماینده شایسته ای برای ایران بوده و برای تیم های آسیایی نیز حریف سرسختی باشیم.
خنیفر اظهار کرد: تیم در بازی برابر ذوب آهن نیز به دور از هرگونه استرس بازی قابل قبولی را ارائه داد و با پیروزی در این بازی کارنامه مثبت خود را درخشان تر کرد.
یکی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان نیز گفت: تیم ما در لیگ امسال برخلاف نظر خیلی ها که قهرمانی را برای ما دور از دسترس می دیدند قاطعانه و به دور از حاشیه قهرمان شد و به همگان نشان داد که این سرمایه نیست که یک تیم را قهرمان می کند بلکه غیرت و تعصب است.
روح اله سیف الهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد: تیم ما در بازی آخر با تمام وجود کار کرد و با توجه به انگیزه قهرمانی که در بین بازیکنان ما وجود داشت به یک پیروزی قاطع دست پیدا کردیم.
وی افزود: تیم ما با تکیه بر هواداران خود در لیگ امسال با اقتدار برابر حریفان مدعی قهرمانی به نتایج خوبی دست یافت و از این پس تیم های صاحب نام حساب ویژه ای روی فوتبال خوزستان باز می کنند.
بازیکن تیم استقلال خوزستان ادامه داد: تیم ما باتوجه به راهیابی به جام باشگاه های آسیا با تمام توان خود آماده حضور در این رقابت ها خواهد شد و در این رقابت ها نیز از حیثیت فوتبال ایران دفاع خواهیم کرد.
وی بیان کرد: همدلی و یکدست بودن تیم ما در رقابت های این فصل نتایج خوبی را برای ما به همراه داشت و حمایت های ویژه باشگاه نیز تاثیر بسزایی در روند مطلوب تیم ما داشت.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر کشور روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و تیم استقلال موفق شد حریف خود را با دو گل شکست داده و جام قهرمانی را از آن خود کند.
7152 / 6037
7152/ 6037

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان