سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه تکاب: ایران الگوی عملی ایجاد وحدت در جهان اسلام است


حجت الاسلام عبدالله محمدی روز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان تکاب با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت افزود: تعامل اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در ایران و زندگی متحدانه مسلمان در داخل مرزهای کشور از الطاف و عنایات خداوند است.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران نمونه کامل و جامعی از تحقق وحدت و انسجام میان امت اسلامی است و این دستاورد بزرگی برای جهان اسلام محسوب می شود.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اتحادی که در ایران اسلامی وجود دارد، اضافه کرد: ملل مسلمان جهان باید برای تحقق وحدت بیشتر، ایران اسلامی را الگوی خود قرار دهند.
وی بیان کرد: تحقق و استمرار وحدت میان اقوام و مذاهب مختلف در داخل کشور حاصل رهنودهای امام خمینی (ره)، تدابیر مقام معظم رهبری و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.
امام جمعه تکاب اضافه کرد: با بررسی جنگ ها و ناامنی ها در برخی کشورهای اسلامی که موجب به خطر افتادن زندگی مسلمانان اهل تشیع و تسنن شده است تنها راه خروج از این شرایط تمسک به اسلام ناب محمدی و پیروی از اهل بیت (ع) و وحدت بین مسلمین است.
فرماندار تکاب نیز در این نشست با اشاره نقش خیرین در اداره امور مدارس و مراکز آموزشی گفت: افزایش جذب کمک های خیرین و مشارکت های مردمی می تواند موجب ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش شود.
ایرج ثقفی با بیان اینکه جذب مشارکت های مردمی می تواند به روان سازی امور آموزش و پرورش کمک شایانی کند، افزود: بدون مشارکت مردم، نهادهای دولتی نمی توانند به نحو مطلوب در تحقق اهداف مورد نظر دولت موفق شوند.
وی اظهار کرد: توجه به مشارکت های مردمی در امور دولتی باید از طریق آموزش و پرورش در سطح جامعه فرهنگ سازی شود تا مشارکت در امور جامعه به یک رفتار عمومی و پایدار تبدیل شود.
در ادامه این نشست مدیر آموزش و پرورش تکاب و تعدادی از اعضای شورای آموزش و پرورش به بیان مشکلات و راهکارهای توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان پرداختند.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.
بیش از 12 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
7514/6185/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وحدت، رمز پیروزی جهان اسلام