علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سرقت مسلحانه از بانکی در همدان تنها برای ۶ میلیون تومان


به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان همدان ظهر چهارشنبه در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک بانک در منطقه شهرک فرهنگیان همدان که صبح امروز اتفاق افتاد و موفقیت پلیس برای دستگیری سارقان مسلح، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به بیان چگونگی وقوع این رخداد پرداخت.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب با بیان اینکه بعد از دریافت خبر سرقت مسلحانه از یک بانک، پلیس امداد و تکاوری همدان موضوع را به سرعت در دستور کار خود قرار داد، گفت: دو نفر سارق در این رابطه دستگیر شدند که هر دو برادر هستند.

وی گفت: براساس نقشه، این دو سارق با یک دستگاه موتورسیکلت به محدوده بانک مهر ایران شهرک فرهنگیان همدان نزدیک شده و بعد از سرقت پول با یک خودروی مدل رنو که از قبل در محل دیگری قرار داده بودند، اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه سارقان در محور خروجی همدان به سمت ملایر دستگیر شدند، گفت: از این دو سارق دو قبضه سلاح، مهمات و تجهیزات سرقت مثل ماسک و دستکش کشف شد.

وی از کشف ۶۲ میلیون ریال پول از سارقان خبر داد و افزود: در تحقیقات مشخص شد که همین مقدار پول از بانک به سرقت رفته بود.

مهدیاننسب با بیان اینکه پرونده سارقان برای مقامات قضایی استان ارسال خواهد شد، گفت: این سرقت، سومین مورد سرقت مسلحانه استان در سال جاری است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه عامل یا عاملان یکی از سرقت‌ها هنوز کشف نشده است، گفت: پلیس درصدد دستگیری سارقان این عملیات مسلحانه است.


ویدیو مرتبط :
‫فیلم سرقت مسلحانه‬‎