سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آب آشامیدنی روستای انجیره آبدانان تامین شد


عملیات اجرایی طرح ابرسانی به روستای یک هزار و 500 نفر نفری انجیره که 2 سال پیش کلنگ ان به زمین زده شد به تازه گی پایان یافته است.
اهالی روستای انجیره به عنوان یکی از سامانه های عشایری و تولیدی منطقه در 12 سال گذشته با مشکل جدی تامین آب شرب روبروبوده اند و همین علت تاکنون بیش از 120خانوار آن مهاجرت کرده اند.
بخشدارمرکزی آبدانان روز یکشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح تامین آب شرب این روستا در قالب فاز دوم طرح بزرگ تامین اب روستاهای غرب ابدانان با 23کیلومتر طول شبکه، تعداد چهار مخزن ذخیره و پمپاژ ویک حلقه چاه عمیق به منظور رفع مشکل اب انجیره تا درازمدت اجرا شد.
حسن میری رفع مشکلات زیرساختی به ویژه در مناطق محروم و روستایی را اولویت مهم دولت تدبیر و مدیران ارشد استان ایلام عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح تامین آب شرب روستایی ابدانان 44میلیارد ریال ازمحل اعتبارهای ملی واستانی هزینه شده است.
/6034/7174

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور یک دهه خشکسالی در استان یزد و بروز مشکلات در تامین آب آشامیدنی مردم