علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



«دیوید کامرون» اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر کرد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلستان بعد از تحمل هفته ای که به قول خودش اصلا خوب نبود مجبور شد تا برای فرونشاندن بحران حاصل از افشاگری های «اسناد پاناما» اظهار نامه مالیاتی خود را در اختیار عموم قرار دهد.

از آنجایی که وی پیش از رسیدن به مقام نخست وزیری، اموال خود را از هر آلودگی که بتواند پایش را به پرونده های فساد مالی باز کند، پاک کرده است در اظهار نامه ای که ارائه داده هیچ نشانی از سود به دست آمده از سرمایه گذاری های خارج از کشور نیست. آخرین باری که کامرون در یک شرکت خارجی سهم داشته به همان سال ۲۰۱۰ میلادی و زمانی باز می گردد که وی سهام خود در شرکت تجاری پدرش «دیان کامرون» به قیمت ۴۲ هزار دلار آمریکا فروخت.

مطابق با اظهارنامه مالیاتی نخست وزیر انگلستان، وی در سال ۲۰۱۴- ۲۰۱۵ از بابت حقوق  ۲۰۰ هزار پوندی مبلغ ۷۶ هزار پوند مالیات پرداخته است.

علاوه بر این، اظهارنامه مالیاتی کامرون نشان می دهد که وی بیش از ۴۶ هزار پوند از بابت سهم ۵۰ درصدی خود در خانه ای در محله «ناتینگ هیل» لندن عایدی دارد.

از سوی دیگر، در پنج سال گذشته، عایدی به مبلغ ۴۳۰ هزار دلار از بابت اجاره خانه ای در غرب لندن به ارزش ۳.۵ میلیون پوند، نصیب خانواده کامرون شده است.

کامرون در حالی اظهارنامه مالیاتی خود را در اختیار رسانه ها قرار داد که پس از تحمل فشارهای بسیار از جانب رسانه های مخالف و احزاب اپوزیسیون اعتراف کرد که کوتاهی کرده و قدرت آن را داشته مسائل مالی خانواده اش را به شکل بهتری اداره کند.

وی همچنین تشکیل گروه ضربت جدیدی را برای رسیدگی به اتهام فرار مالیاتی که از بزرگترین افشاگری های اسناد پاناما بود، خواستار شد.


ویدیو مرتبط :
آموزش اظهارنامه مالیاتی