مورینیو: وقتی بقیه می بازند خوشحال نمی‌شوم/ چلسی به روزهای اوجش بازگشت


سرمربی چلسی حاضر به صحبت کردن درباره دیدار ال کلاسیکوی رئال مادرید و بارسلونا نشد و عنوان کرد چلسی به روزهای اوج بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چلسی فردا (سه شنبه) باید در لیگ قهرمانان اروپا برابر مکابی به میدان برود که پیروزی در این دیدار تا حد زیادی آبی های لندن را به صعود نزدیک می‌کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پیش از دیدار تیمش برابر مکابی گفت:‌ تیمم به روزهای اوج خودش بازگشته است. ما این موضوع را در چند بازی اخیر خودمان نشان دادیم. خوشبختانه با روحیه خوبی به مصاف حریف‌مان می‌رویم و تلاش می‌کنیم بتوانیم صعودمان را قطعی کنیم. هنوز صعود چلسی به مرحله بعد قطعی نشده و به همین خاطر باید با احتیاط بازی کنیم.

سرمربی چلسی درباره نتایج بقیه تیم‌ها خصوصا رئال مادرید و شکست این تیم در ال کلاسیکو گفت: بگذارید چیزی را برایتان مشخص کنم. من زمانی که چلسی را در سال 2007 ترک کردم اواخر سپتامبر بود. هشت ماه طول کشید تا به تیم جدیدی بروم که آن تیم جدید اینتر بود. در این مدت من یک مصاحبه هم انجام ندادم. همیشه به این موضوع توجه کردم که چه زمانی باید مصاحبه کرد. الان نیز شرایطی است که نمی توانیم یک کلمه درباره تیم های دیگر خصوصا رئال مادرید صحبت کنم.

او گفت: فوتبال برای مردم است که درباره آن صحبت کنند. می‌بینم که خیلی‌ها الان درباره تیم‌هایی که بحران زده شدند صحبت می‌کنند ولی من ترجیح می دهم در مورد تیم‌ها وقتی که می‌برند صحبت کنم. من کاری به نتایج تیم‌های دیگر ندارم و از شکست‌شان خوشحال نمی‌شوم. تنها وقتی که تیمم می‌برد خوشحال می‌شوم به همین خاطر است که در 4-5 ماه گذشته خیلی خوشحال نشدم. پس ترجیح می دهم درباره ال کلاسیکو صحبت نکنم.

ژوزه مورینیو و رافائل بنیتز رابطه بدی با هم دارند و این را در مصاحبه‌های اخیرشان نشان دادند ولی این بار ژوزه مورینیو سعی کرد که صحبتی درباره مربیان دیگر نکند.

این مربی پرتغالی در پایان گفت: لیگ قهرمانان تورنمنت سخت و دشواری است. کوچکترین غفلتی منجر به حذف شما می‌شود. باید سعی کنیم که به پیروزی برسیم چرا که اگر شکست بخوریم کارمان سخت می‌شود. اگر مثل بازی های قبل باشیم قطعا به پیروزی خواهیم رسید. ما به روزهای اوج خودمان بازگشتیم و این موضوع را در چند بازی اخیر حتی وقتی شکست خوردیم نشان دادیم. امیدوارم که در بازی سه شنبه شب نیز روند مثبت‌مان را ادامه دهیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازگشت مورینیو به چلسی 2014_2015