ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خبر پشت پرده/ پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری قطری‌ها به طارمی


خبر پشت پرده/ پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری قطری‌ها به طارمی

خبرآنلاین/ مهدی طارمی اول فصل یک پیشنهاد از لیگ کویت داشت.
درخشش مهدی طارمی در لیگ برتر فوتبال ایران از چشم اهالی فوتبال کشورهای همسایه دور نماینده است. طارمی در نیم فصل اول لیگ برتر با 9 گل آقای گل شد و حالا این درخشش باعث شده دوباره مشتری خارجی پیدا کند. روزنامه خبرورزشی در شماره روز یکشنبه خود مطلبی در این مورد منتشر کرده و تیتر زده است: « خبر پشت پرده از مذاکرات وسوسه کننده/ پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری قطری ها به طارمی.»
این پیشنهاد در حالی به مهدی طارمی رسیده که او پیش از شروع فصل هم از لیک کویت یک پیشنهاد عالی داشت. پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری طارمی را وسوسه کرده بود که به فوتبال این کشور برود. در آن برهه خیلی ها می گفتند که بهتر است طارمی آینده خود را به خاطر پول خراب نکند و به لیگ کویت نرود. اما چهره هایی مانند مجتبی محرمی هم بودند که به او پیشنهاد می دادند به کویت برود و به فکر پول نجومی باشد که قرار است بگیرد.
در نهایت طارمی در ایران ماندگار شد و برای پرسپولیس بازی کرد. باید دید این بار هم او می‌تواند مقابل رقم قابل توجهی که می‌تواند بگیرد مقاومت کند و در فوتبال ایران بماند یا نه.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گزارش شبکه خبر از پشت پرده قاچاق تلفن همراه به ایران