سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برکناری قاضی آمریکایی به‌خاطر تلاش برای جلوگیری از ازدواج همجنس‌بازان


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از صدای آمریکا، قاضی ارشد ایالت آلاباما در جنوب آمریکا به‌دلیل کوشش برای جلوگیری از ازدواج همجنس‌بازان، که با حکم سراسری دیوان‌عالی آمریکا مغایرت دارد، معلق شده است.

کمیسیون نظارت قضایی روز جمعه اتهاماتی علیه قاضی "روی مور" وارد آورد و گفت او از قدرت و مقامش سوء استفاده کرد، اتهاماتی که می‌تواند به برکناری قاضی منجر شود، و از دستوری ناشی می‌شود که مور در اوائل سال جاری صادر کرد و به قضات گفت قانون ایالت در مورد ممنوعیت ازدواج دگرباشان جنسی را دنبال کنند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که یک قاضی فدرال به قضات مسئول دستور داد ممنوعیت را اجرا نکنند.

مور جمعه بیانیه‌ای صادر کرد و گفت به‌اعتقاد وی کمیسیون نظارت مجاز نیست به چنین اقداماتی علیه او دست بزند.

در سال 2003، همین کمیسیون مور را از مقامش به‌دلیل عدم‌رعایت دستور فدرال برای برداشتن تندیس بزرگی از ده فرمان کتاب مقدس مسیحیان که در محوطه ساختمان دادگستری گذاشته بود، برکنار کرد.

رأی‌دهندگان آلاباما 9 سال بعد مور را به همین مقام انتخاب کردند.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
حمایت باراک اوباما از ازدواج همجنس بازان!